Мало хто звернув увагу на те, наскільки сильно змінився ринок інтернет-продажів у 2020 році. Однак ми можемо сміливо констатувати той факт, що пандемія є відправною точкою у популяризації інтернет-джерел нового покоління. Сьогодні мало кого можна здивувати опцією придбання товарів в мережі. Але ось що дійсно приємно вразило більшу частину користувачів, так це наскільки легко та без проблем можна купувати продукти харчування в інтернеті. Це те, що раніше було досить складно собі уявити.
Як тільки люди зіткнулися з масовими обмежувальними заходами через COVID-19, вони почали шукати альтернативні способи шопінгу. В цих умовах пропозиції мережевих магазинів замовити продукти у своїх інтернет-підрозділах виявилися справжньою знахідкою для багатьох людей. Незважаючи на те, що людям було дозволено відвідувати продуктові магазини навіть в період найсуворіших обмежень, знайшлися і ті, хто свідомо відмовився від цієї можливості. Саме ця категорія споживачів стала першовідкривачем всіх зручностей купівлі продуктів харчування в інтернеті.
Очевидна вигода купівлі продуктів харчування у мережі
Взагалі, це абсолютно не нова опція й вона досить давно пропонується людям. Але мало хто уявляв, що звичний плановий похід до супермаркету можна замінити онлайн-замовленням їжі. Хто ще зовсім нещодавно міг шукати свинину з доставкою https://foodex24.com/ua/category/svinina, в той час як можна було швидко з'їздити на базар за м'ясом? Однак нові умови диктують і нові правила. Багатьом людям сподобалася можливість купувати продукти в інтернеті і популярність цього типу шопінгу стала набирати високі оберти.
Переваги очевидні:
не потрібно стояти у чергах;
не потрібно товпитися у переповнених рядах з іншими покупцями;
не потрібно нести важкі пакунки додому;
не потрібно витрачати багато часу на регулярне відвідування магазинів.
Це зараз всі ці речі здаються більш ніж очевидними, але ще зовсім нещодавно для багатьох людей вони виглядали як щось абсолютно недоречне й незрозуміле.
У свою чергу магазини самі роблять все для того, щоб якомога більше людей замовляли продукти онлайн. А найкращим способом привернути увагу і любов покупця - є удосконалення своїх сервісів доставки та якості обслуговування.
Чи буде розвиватися сегмент продуктів харчування в інтернеті?
Відразу після скасування першого карантину люди хоч і почали повертатися до купівлі продуктів харчування традиційним способом, але при цьому не так активно, як вважала більшість фахівців. Складно змусити людину відмовитися від комфортного обслуговування та вигідного способу купівлі продуктів, якщо вона вже відчула перевагу та зручність такого методу.
В одному всі фахівці сходяться одностайно - ринок онлайн продажів різних товарів чекає стрімке зростання. Це також стосується сегмента продуктових товарів. Однак досить складно сказати як і в результаті яких подій це відбудеться в найближчому майбутньому. Але те, що це всеодно станеться, для всіх є очевидним фактом.