Клієнтоорієнтований копірайтинг. Не до натовпу, а до людини

Клієнтоорієнтований копірайтинг. Не до натовпу, а до людини

Всі анонси від: Освітній простір inVega

СПІКЕР: Олександр Рощин
Підприємець-самоук, копірайтер з психотерапевтичною освітою, маркетолог з чітким фокусом на бізнес-результат клієнта. За 5 років практики написав понад 1000 текстів. Засновник і керівник компанії AGMA.CopyWriting. Тренер і наставник. Експерт з пакування бізнесів.
Основна експертиза: робити складні й заплутані речі простими і зрозумілими.

ПРО ЩО ПОГОВОРИМО 
Будемо говорити про те, як зробити текст простим і зрозумілим для конкретної людини, навіть якщо його будуть читати десятки тисяч людей щодня.

- Як тверезо оцінити якість і зрозумілість тексту.
- 6 способів оцінити цільову аудиторію за 30 хвилин.
- Як звертаючись до мільйонів, говорити з кожним особисто.
- Люди довіряють людям. Як створити цю довіру?
- Чому дуже важлива і конкретна інформація в одному тексті буде водою в іншому.
- Що таке "Містер Ред" та "Портал смислів"? А це головні інструменти зрозумілого тексту.
- Як писати зрозумілі тексти. Прийоми з практики копірайтера, який пише кожен день.
- Що писати в зрозумілих текстах. 5 років досвіду в одному майстер-класі.

КОМУ БУДЕ ЦІКАВО 
Копірайтерам, маркетологам, SMM, E-mail маркетологам, блогерам і всім тим, хто хоч раз щось писав для себе або для інших.
Зареєcтруватися.

КОЛИ: 25 травня о 18:00.
ДЕ: м Київ, вул. Рибальська, 22. під'їзд 15 - освітній простір InVega;
ЦІНА: 100 грн. Кількість учасників обмежена.

Є питання? Ми з радістю відповімо: [email protected] , (044) 594 70 09

 

Коментарі до події
Отримуйте
регулярні оновлення