Айдентика для державного сектору - Лекція Дмитра Буланова

Айдентика для державного сектору - Лекція Дмитра Буланова

Дмитро Буланов — керівник Bulanov büro, куратор курсу Visual Communications Professium у школі Projector. Співавтор айдентик туристичного бренду України (2014 року) і Міністерства освіти і науки України (2017), автор проєктів туристичного бренду міста Запоріжжя (2017), Скадовського району (2018), міста Генічеська та айдентики для Державної служби морського та річкового транспорту України (2018). 
Портфоліо лектора.

На прикладі кейсів, серед яких — айдентика туристичного бренду міста Генічеськ та айдентика для Державної служби морського та річкового транспорту України, Дмитро розповість про процес від початку до фінішу, з усією кухнею, специфікою перемовин, неприйнятими концептами, складнощами, підводним каменями й іншими деталями, про які можна буде розпитати під час лекції.

Обговоримо: 

— співпрацю дизайнерів з державним сектором; 
— ініціативи, комерційні та pro bono проєкти; 
— навіщо державі брендинг і айдентика; 
— що робити, щоб отримати такі проєкти;
— на що зважати при оформлені домовленостей; 
— як формувати команду для проєкту;
— як комунікувати та презентувати концепції. 

Буде цікаво: графічним дизайнерам, арт-директорам, керівникам агенцій та маленьких студій. Також, працівникам державного сектору та тим, хто відповідає за налагоджування комунікації держави із громадськістю та спеціалістам, яких цікавить співпраця із державою в контексті створення айдентики та брендингу, представникам туристичної індустрії. 

Мова виступу: українська.

Коментарі до події
Отримуйте
регулярні оновлення