Креатив у стратегію - Лекція Світлани Лобанової та Юлії Чужі

Креатив у стратегію - Лекція Світлани Лобанової та Юлії Чужі

Світлана Лобанова — creative director в Aimbulance. 8 років досвіду в рекламній індустрії: розробка та запуск комунікаційних стратегій, digital-продуктів для 50+ міжнародних компаній і локальний healthcare, non-profit, CPG, B2B брендів (Credit AgricoleUNICEFGoogleEBRDBoschOLX та інші). Більше 30 нагород мінародних фестивалей, таких як Effie AwardsAdBlackSea та інші.

Юлія Чужа — strategy lead в Aimbulance. Працює з українськими та американськими клієнтами з інноваційних індустрій (IT, альтернативна енергетика, каннабідіол). Допомогає брендам створювати нові продукти чи виводити існуючі продукти на нові ринки.

Емоційна реклама працює краще в довгостроковій перспективі, але тут існує багато підводних каменів. Чи достатньо релевантна емоція аудиторії? Чи відповідає досвід людини в історії реклами? Як часто глядачі бачать рекламу? Знання про все це дозволить посилити комунікацію брендам.

Сучасним маркетологам варто припинити соромитись рекламувати продукт. Та головне, навчитись створювати стабільну присутність бренду в житті споживачів. 

Поговоримо про: 
— що таке емоційна реклама та чим вона відрізняється від раціональної; 
— чому емоційна реклама краще працює в довгостроковій перспективі; 
— які умови потрібні для емоційної реклами, яка буде працювати; 
— чому емоційна реклама повинна бути частиною, а не основою комунікації бренду;
— як правильно підібрати емоцію для реклами; 
— як бренди переходять у «креативний креатив» і чому цього не варто робити. 

БУДЕ ЦІКАВО: маркетологам, стратегам, бренд-менеджерам та всім, хто створює рекламу в різних її форматах. 

Мова виступу: російська.

Коментарі до події
Отримуйте
регулярні оновлення