Чому сучасні художники вирощують на своїй руці третє вухо та вживлюють у свій організм клітини інших людей та тварин?
Навіщо вони створюють перформанси, у яких людина діє у тісному симбіозі з роботичними машинами?
Яким чином трансформується міметична функція мистецтва в епоху сучасних біотехнологій та чому естетичне нерозривно пов’язане з етичним у сучасних практиках біо арту?
Яніна Пруденко - кандидатка філософських наук, доцентка кафедри культурології НПУ імені М.П. Драгоманова, дописувачка http://www.korydor.in.ua/ua. Голова ГО "ДзигаМедіаЛаб" (дослідження та підтримка українського медіамистецтва). Кураторка Відкритого архіву українського меді арту http://mediaartarchive.org.ua/
Кураторка виставкових проектів: «Warning! New Media Inside!» (2014, Жиліна, Словаччина), «Дресировані ґлітчі» (2014, Мала галерея Мистецького Арсеналу), «[un]moved» (2014, Мистецький арсенал), «Передчуття’013» (2015, Худграф), «ЕкоБірючий» (2015, резиденція Biruchiy Art Contemporary та арт-простір SKLO), «WARNING!» (2015, Львівський Палац мистецтв), «Dot Line» (2015, Люблін, Польща), «Тавтологічна інвазія» (2016, бієнале цифрового мистецтва THE WRONG), [De][Re]Constraction (2016, Вроцлав, Польща), «WARNING!» (2016, Волькерсдорф, Австрія), «Виставка досягнень українського медіамистецтва» (2017, Москва).
Реєстрація за посиланням: https://goo.gl/forms/nxnWyRzO6fgm0QIw2