Маркетинг дизайн студії

Маркетинг дизайн студії

Кожного дня ми робимо вибір: яке авокадо купити на ринку, у якій кав’ярні взяти каву і на який фестиваль піти. Та якщо вибір продуктів це вже звична справа, то вибір дизайн-студії - задача не з простих. Тож наш клієнт заходить на десятки сайтів студій і намагається знайти «саме ту», але натомість бачить одні лише «молоді компанії, що динамічно розвиваються...». Це ніяк не допомагає клієнту з вибором.

Основна задача цього практикуму - сформулювати саме ті унікальні характеристики вашої студії/агенції, які відрізняють її від інших та цінуються клієнтом. Для цього розберемося: хто саме наш ідеальний клієнт, що ми продаємо, окрім дизайну і програмування та як ми повинні вести комунікацію з клієнтом.

У результаті визначимо позиціонування, цінності та аргументи співпраці з вами, що цінні саме для вашого клієнта. Увесь отриманий матеріал структуруємо у формі прототипу головної сторінки сайту вашої студії.

Кому буде корисно:
- власникам та керівникам веб-студій, агенцій та продакшенів, які мають бажання виявити, що відрізняє їх студію від інших, що цінне для їх клієнтів та відкріти для себе нови каналі продажів;

- менеджерам веб-студій, агенцій та продакшенів, що хочуть навчитися презентувати студію клієнтам, продавати послуги та підвищувати лояльність клієнтів;

- тим, хто планує відкрити власну справу у сфері digital послуг та хочу відразу зробити все вірно.

Куратор практикуму:
Евгений Кудрявченко - засновник та керівник однієї з найуспішніших веб-студій України Vintage Web Production - 10 років на ринку, більш ніж 400 виконаних проектів та безліч міжнародних нагород.

6-8 вересня (п'ятниця-неділя), 10:00-18:00, Projector, вул. Кожум'яцька, 10.

Вартість:
early (перші 10 квитків) - 7000 грн.
late - 8000 грн.

Реєстрація!

Коментарі до події
Отримуйте
регулярні оновлення