EVENT MANAGEMENT: Як організувати, упакувати і продати подію
Вигадати і організувати грандіозну подію - не завжди означає продати її.
Ви можете організувати концерт, конференцію, чи фестиваль, вкласти туди купу часу і зусиль, а в результаті просто потрапити в мінус.
Ідеальний сценарій, першокласна режисура, відомі гості і краще обладнання не гарантують аншлаг. Тому, потрібно не просто вигадати і організувати, а і продати подію.
На тренінгу ми будемо розглядати кейси таких масштабних подій як фестиваль "ВидеоЖара", "Уличная еда", Всеукраїнський тур "Мамахохотала".
📍Вже скоро ми будемо вчитись робити події, на які захочуть прийти.
Ось коротка програма, про що будемо говорити:
🔵Організація
Як вибрати, яку подію організовувати?
• Формати подій
• Особливості різних форматів
• Пiдбiр та праця з спікерами та артистами
Підготовка до події
• Пошук локації і вимоги до неї
• Збір команди та пiдрядникiв
• Програмна та технічна організація заходів
🔵Маркетинг
Упаковка події
• Програма і контент події
• Тексти для події
• Формування key visual та дизайну події
Маркетинг заходів
• Маркетингова воронка
• Маркетинг план події
• Види digital, BTL та ATL реклами
🔵Продажі
Реклама події
• Рекламні канали для приваблення клієнтів
• Як знайти клієнта і продати йому участь
• Чи працюють зараз скрепти?
Партнери і спонсори
• Написання пропозиції партнерства
• Як продати спонсорство
• Як перетворити спонсора в партнера
📍ПРО СПІКЕРА
Віктор Афонін
Досвід в проведенні заходів 15 років. Директор і продюсер фестивалю відеокультури "ВидеоЖара" 2016-2018 р.
Організатор більш ніж 400 подій в Україні і закордоном.
📍Вартість: 300 грн.