Майстер-клас "Клієнтоорієнтація та якісне обслуговування"

Майстер-клас "Клієнтоорієнтація та якісне обслуговування"

Всі анонси від: "Султан", магазин

26 жовтня кропивничан запрошують на цікавий та інформативний майстер-клас "Клієнтоорієнтація та якісне обслуговування" від Ірен Невмержицької.

Дуже важливо розуміти - на своєму робочому місці продавець представляє всю компанію. Від кожного продавця залежить репутація закладу, довіра клієнтів до магазинів чи мережі. Тому справити правильне перше враження - головна задача робітника, адже іншого шансу може не бути.

На заході будуть розглядатися такі теми:

  • золоті правила сервісу;
  • правила впливу;
  • етапи роботи із запереченнями.

Усі ці пункти учасники майстер-класу зможуть використати на практиці!

Запис на майстер-клас проходить за телефоном (066) 432-50-13

Коментарі до події
Отримуйте
регулярні оновлення