P.A.R.O.S.H. — італійський бренд, заснований у 80-ті роки дизайнером та журналістом Паоло Росселло. Дизайнери вкладають у створення речей певний настрій, почуття та емоції, використовуючи при цьому лише натуральні тканини, які підбираються особливо ретельно. Акцент на вишуканості деталей, якості вибраних матеріалів та той штрих непідвладного часу пошиття, який робить кожен предмет одягу унікальним. Словом, Parosh бренд – це про вишуканість та щось неймовірне.
Абревіатура P.A.R.O.S.H. розшифровується як "Paolo Rossello Second Hand". Крім імені засновника бренду, Паоло Росселло, у назві відбивається і його головна пристрасть – вінтаж та речі з історією. Народившись у місті Спеція, здобувши архітектурну освіту у Флоренції, Росселло ще під час навчання почав персоналізувати речі та створювати одяг за індивідуальними замовленнями. Він знаходив для своїх виробів особливі вінтажні тканини та використовував техніки високої моди, включаючи вишивки, розпис та інкрустації. Його ім'я набирало популярності, клієнтів ставало все більше, що наштовхнуло дизайнера на думку про запуск власної марки. Так народився бренд P.A.R.O.S.H., який з моменту заснування слідував концепції сучасного вінтажу.
Ось кілька основних характерних рис цієї марки:
Дизайнеру справді вдається створювати одяг, який залишається в тренді, не втрачає своєї актуальності протягом тривалого часу. Головною перевагою речей бренду є їхня універсальність.
А ще це поєднання багатих деталей, що створюють сучасний та вишуканий одяг, посилених тисячею відтінків вінтажних та етнічних тонів. . «Момент минулого на сьогодні», – так кажуть самі дизайнери бренду, яким вдається робити харизматичні та справді привабливі речі. Їхній підхід перегукується з ідеєю про те, що творчість — це міст між минулим і сьогоденням, який надихнув нове життя у вічні концепції.
Пропозиції P.A.R.O.S.H. представлені у флагманських бутіках у Мілані та Берліні, але також їх можна купити і в Україні, якщо заглянути в інтернет-магазин, який спеціалізується з продажу одягу люксових брендів.
З початку свого існування P.A.R.O.S.H. привертав до себе увагу та викликав захоплення на відомих міжнародних виставках моди. Будинку моди вдалося продемонструвати свою продукцію та креативність бренду світової аудиторії.
Росселло вважає, що мода різко контрастує із нинішнім розгулом надмірностей. Він розмірковує, що система моди розвивається дуже швидко, колекції дуже часто накладаються одна на одну, що зводить нанівець передчуття і новизну. "Оскільки все розгортається в одну мить, професія втрачає свою поезію".
І бренд протистоїть цьому віянню. У його колекціях можна знайти приголомшливі топи, прикрашені паєтками, сукні складного крою, бездоганно пошиті штани, калейдоскоп квітів та принтів, які ідеально гармонують із майстерністю виконання. Цей фірмовий стиль незмінно несе в собі нотки мандрівок, наповнюючи навіть повсякденне вбрання тонкими етнічними мотивами, будь то колірна палітра або фасон одягу.