Як з малим бюджетом стати крутішим за великі бренди? Лекція чудово підійде молодим підприємціям, стартаперам, SMM-спеціалістам та всім, хто хоче навчитися ефективно просувати бізнес у соціальних мережах.
З розвитком власної справи, коли на рахунку кожна копійка, просування у соціальних мережах грає визначну роль. Але як зрозуміти, що потребує більше грошей, а від чого можна відмовитись? І чи можна досягти рівня всесвітньо відомих брендів без вливання великих ресурсів?
Поговоримо про таке:
- Як працює SMM у великих брендах (на що звертають багато уваги, а де втрачають можливості);
- Як позбутися комплексу «малого бюджету» (чому це не дорівнює «бути слабким», і як цей факт ефективно використовувати у соц. Медіа);
- Фейли, і як з цим жити + рекомендації з подолання криз.
Спікер:
Станислав Стояцкий - креативний директор Engine Digital. Більше 8 років досвіду в ATL & digital комунікаціях. Більше 40 нагород на локальних і міжнародних фестивалях. Клієнти: Coca-Cola, McDonald's, Microsoft, Pepsi, NIVEA, Huggies, Sony, Canon, MTS, Kyivstar, Nestle, Shell, Unilever, Bayer, Discovery etc.