Правила продажу квитків

1. ЗАГАЛЬНІ ПРАВИЛА

1.1 Ці Правила набирають чинності з моменту реєстрації Користувача і регулюють взаємини Користувача і Сайту при купівлі квитка на Сайті.

1.2 Реєструючись на Сайті, Користувач погоджується дотримуватися встановлених правил у процесі купівлі та отриманні квитка.

1.3 Користувач несе відповідальність за всі дії, вчинені на Сайті під його іменем і паролем і зобов'язаний негайно повідомити Сайт будь-яким доступним способом про випадок несанкціонованого їх використання.

1.4 Після реєстрації в системі, Користувач отримує право на купівлі квитків в режимі реального часу на всі доступні для покупки на Сайті заходи.

2.  ПОРЯДОК ДІЙ ПРИ КУПІВЛІ КВИТКА НА САЙТІ

2.1 Для покупки квитка в режимі реального часу на Сайті Користувачеві потрібно мати платіжний засіб Приват24, або діючу банківську картку однієї з міжнародних платіжних систем VISA або Master Card.

2.2 З метою придбання квитка, Користувач під своїм іменем і паролем повинен увійти на Сайт і вибрати захід для придбання квитка (доступні квитки на подію позначені написом «купити квиток», розташованим на події на головній сторінці, та мають кнопку «Купити квиток» на сторінці події);

2.3 Користувачеві потрібно вибрати необхідну дату і час, вказати кількість квитків і заповнити поля для оформлення замовлення. Після оформлення замовлення Користувач повинен здійснити оплату замовленого квитка за допомогою Приват24, перерахувавши відповідну суму.

2.4 Після підтвердження оплати, Користувач на раніше вказану  у формі замовлення електронну адресу, отримує індивідуальний квиток з зашифрованим qr-кодом з даними платежа та контактами користувача.  Квиток можна роздрукувати та пред’явити на вимогу як квиток, який дає право на відвідування заходу, або сертифікат, який можна обміняти на спеціалізований квиток встановленого зразка організаторами заходу, роздрукований на бланку суворої звітності. При цьому, організатори заходу мають право вимагати пред’явити посвідчення особи.
Квитанція або смс банку, що свідчить про оплату, не є квитком.

2.5 При відсутності можливості роздрукувати електронний квиток, передбачений варіант його пред’явлення на мобільному телефоні, з подальшим обміном на паперовий квиток або сертифікат, який дасть можливість відвідати захід.

2.6 Фактом успішного придбання квитків є отримання вами на електронну адресу квитка з вказаною інформацію про захід, даними про платіж та особистими даними.
На кожному проданому онлайн квитку є унікальний код, в якому зашифровані дані про оплату, призначення платежу та прізвище/ім’я Користувача. По одному квитку дозволений тільки одноразовий вхід на одну особу.

2.7 У випадку виникнення питань у процесі придбання квитків Користувач може звернутися на електронну пошту: support@moemisto.ua

3. ПРАВА ТА ОБОВ'ЯЗКИ САЙТУ

3.1 Після ознайомлення з цими Правилами Користувач погоджується з тим, що відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» надає згоду Сайту на обробку та використання персональних даних виключно в межах виконання ним вимог законодавства України та стверджує про ознайомлення із правами, які має відповідно до змісту ст. 8 Закону України «Про захист персональних даних».

Сайт зобов'язується використовувати інформацію, отриману від Користувача, тільки для організації роботи та здійснення необхідних дій в інтересах Користувача.

3.2 Сайт має право відмовити у видачі Квитків у разі неможливості ідентифікувати Одержувача Квитків та за наявності сумнівів у достовірності документів до з'ясування.

3.3 Сайт має право обмежити Користувача у використанні Сайту у випадку порушення встановлених правил.

3.4 Сайт не несе відповідальності за будь-які прямі й непрямі збитки, що відбулися через використання або неможливості використання Сайту і несанкціонований доступ до Сайту.

3.5 Сайт не несе відповідальності за строки здійснення Платежів Платіжною системою, банками та іншими організаціями, в тому числі при поверненні Платежів.

3.6 Відповідальність Сайту перед Користувачем обмежена вартістю придбаних квитків, спірні питання між Сайтом і Користувачем вирішуються шляхом переговорів, а при неможливості регулюються законодавством України.


4. ПОВЕРНЕННЯ ЕЛЕКТРОННИХ КВИТКІВ
4. 1 Електронні квитки можна повернути не пізніше, ніж за годину до початку заходу.
 

Якщо ви обміняли електронні квитки на звичайні (в касі або за допомогою терміналу самообслуговування), вам необхідно повернути квитки адміністратору/менеджеру/касиру/відповідальній особі, потім відправити лист з інформацією (див. Нижче).


4. 2 Для того, щоб повернути електронні квитки, необхідно відправити лист на адресу vozvrat@moemisto.ua

В якому вказати:

  • місто і назва заходу;

  • причина повернення;

  • ваші дані;

  • останні 4 цифри платіжної картки, якою відбувалася оплата квитків.

Ви отримаєте підтвердження про повернення, коли повернення коштів буде здійсненно.
Гроші будуть повернуті на вашу платіжну карту протягом 5 робочих днів.

Послуги обміну електронного квитка на іншу дату, час або інший захід немає. У разі необхідності, надішліть листа на повернення квитків і купіть інші.

4.3 Грошові кошти, що надійшли Сайту в якості оплати квитка підлягають поверненню Користувачеві тільки в разі відміни/заміни/переносу Заходу при підтвердженні цієї інформації від офіційного організатора Заходу.
Грошові кошти повертаються Користувачеві тільки при фактичному поверненні квитка. Повернення коштів здійснюється з урахуванням сервісного збору.
Сайт не здійснює повернення грошових коштів за загублені, пошкоджені, з будь-якими дефектами та виправленнями квитки