Інтерв'ю за методом Jobs To Be Done - Лекція Михайла Траверсе

Михайло Траверсе — маркетолог, стратег і підприємець. 13 років досвіду в створенні та реалізації коммунікаційних і бренд-стратегій для міжнародних та локальних брендів. Серед клієнтів: NIVEA, Huggies.ua, Kotex Ukraine, Моршинська, Vodafone Ukraine, туристичний офіс Женеви, European Bank for Reconstruction and Development (EBRD) та інші. Реалізовані стратегії в різні роки, вісім разів відзначались нагородами Effie Awards Ukraine.

Що означає термін «потреби споживачів»? Як знайти таке формулювання потреб, на базі яких можна приймати рішення в продукті та комунікаціях? На лекції обговоримо, як проводити глибинні інтерв'ю, які допомогають розпізнати істинну мотивацію споживача та знайти точку росту бізнесу або продукту, відштовхуючись від потреб аудиторії.

Детально розглянемо JTBD interview timeline та концепцію 4-х сил. Проведемо демонстративне інтерв'ю та зробимо його дебриф. Обговоримо, як шукати та відбирати респондентів та як їх мотивувати. На чому фокусуватись під час інтерв'ю та як зрозуміти, що ми дізнались все необхідне.

Обговоримо:

— детальну структуру, особливості та механіку інтерв'ю за методом Jobs To Be Done;
— всі напрацювання та досвід отриманний після проведення декількох сотен інтерв'ю у реальних проєктах.

Буде цікаво — дизайнерам, маркетологам та підприємцям, та тим, хто цікавиться методикою jtbd та хотів би використовувати, але не знає з чого почати.

Мова виступу: російська

30 січня (четвер), 19:30.
Projector, вул. Кожум'яцька, 10.

Вартість — 300 грн.

Реєстрація!

Коментувати

Події по темі:

Дивіться також

Блог Moemisto:

Подаруйте найкраще літо дитині з ди... Вибір басейну для дитини потребує ретельного підходу та врахування кількох важливих аспектів. У цій статті ми розглянемо...
ТОП-7 Великодніх мультиків для всіє... Ловіть добірку мультфільмів про світле свято - Великодня! Це чудова нагода цікаво та весело провести час зі сім'єю, а та...
Читати всі статті