Olga Malysh – засновниця комунікаційної агенції Friends of Brands, комунікаційний стратег, координатор промо-кампаній брендів та соціальних ідей, тренер з комунікацій для підприємців, громадських активістів та митців.
На лекції Ольга розповість як правильно оцінити ефективність комунікаційної кампанії для свого бренду і виправдати вкладений на це бюджет. Які показники оцінки проекту найважливіші і з чим їх порівнювати, які ставити цілі на початку та як аналізувати результати вкінці? А також поділиться дієвими інструментами підрахунку ефективності піар-кампаній та розповість кілька корисних кейсів зі своєї професійної діяльності.
Обговоримо:
– як зрозуміти чи добре працює ваш комунікаційник;
– як часто і за якими критеріями оцінювати маркетингові комунікації;
– комунікації, які продають: що можуть і чого не можуть рекламники;
– як обрати правильні КРІ саме для вашого бренду.
Буде корисно – стартаперам, власникам бізнесу, топ-менеджерам та керівникам відділів.
Реєстрація!