Арбітраж трафіку: що це таке та як можна на ньому можна заробити

mproxy.top
Автор:
mproxy.top
17 липня 2023

Арбітраж трафіку — це процес закупівлі трафіку за низькою вартістю з подальшим перепродажем за вищою ціною. Різниця між купівлею та продажем і є заробітком арбітражника. Найголовніша навичка людини, яка працює з арбітражем — налаштування та аналіз реклами (контекстної, таргетованої у соцмережах, реклами у блогерів та ін.).

Арбітраж трафіку: що це таке та як можна на ньому можна заробити

 

Що таке арбітраж трафіку простими словами

Арбітраж трафіку — це залучення користувачів на ресурс за певну вартість. Простими словами, арбітражник отримує трафік на одному вебсайті та перенаправляє його на інший за відсоток від угоди. Можна виділити три основних типи арбітражу трафіку:

  • Прямий арбітраж — трафік напряму йде у партнерські програми.
  • Залучення посадкової сторінки — трафік йде на посадкову сторінку (Landing Page), а звідти — на партнерську програму за реферальним посиланням.
  • Використання посадкової сторінки та реєстраційної форми — трафік йде на посадкову сторінку, після чого зацікавлений користувач має зареєструватися через email. Це дозволяє зібрати адреси електронної пошти для подальшої розсилки.

Популярність арбітражу трафіку постійно зростає, оскільки в такому випадку рекламодавець витрачає менше грошей і часу на налаштування рекламної кампанії. Рекламодавцю достатньо зареєструватися на СРА-мережі та зробити оффер (пропозицію) із залучення клієнтів для арбітражника.

Нерідко арбітражників плутають із маркетологами, однак зазначені професії мають кардинальні відмінності. Маркетолог отримує фіксований оклад і бонуси та виконує конкретні задачі від керівництва. Арбітражник, своєю чергою, не має обмежень у заробітній платі, однак витрачає власні гроші на проведення реклами.

Для отримання трафіку арбітражник вкладає кошти в оплату домену та хостингу, рекламу власних майданчиків, закупівлю трафіку для перенаправлення, оплату спеціалізованого ПО для автоматизації дій (ведення декількох акаунтів, маслайкінг, масфоловінг і т.п.).

Популярні канали: Google Ads, SEO, Facebook, Instagram, Tik-Tok, YouTube, Pinterest

Найголовніше питання, яке цікавить новачків-арбітражників — де брати трафік. Розповсюдженими джерелами якісного трафіку є: 

  • Соціальні мережі. Найпопулярніше джерело трафіку, яке дозволяє залучити цільову аудиторію на тематичних ресурсах, акаунтах блогерів та ін.
  • Тизерна реклама. Мова йде про оголошення, які з’являються при переході на веб-ресурс. Зацікавлений користувач переходить за посиланням, робить цільову дію, і арбітражник отримує дохід.
  • Контекстна реклама. Ефективні покази, розраховані на цільову аудиторію. Реклама відображається у публікаціях, доступних користувачу у пошукових системах.
  • Банерні мережі. Рекламні банери транслюються на сайтах у вигляді зображення з текстовим блоком. Публікувати таку рекламу можна на своєму сайті або купувати на сторонніх ресурсах.

Найбільш ефективним і розповсюдженим джерелами трафіку залишаються сервіси, які є самостійними соцмережами, або містять їх функційні елементи. Серед них:

  • рекламний сервіс Google Ads;
  • пошуковий трафік (отриманий завдяки SEO-оптимізації та просуванню сторінок);
  • Facebook — соціальна мережа з розвиненими бізнес-інструментами для ведення цільових рекламних кампаній;
  • Instagram, Tik-Tok, YouTube, Pinterest — ефективні соцмережі з великою активною аудиторією і широким інструментарієм.

Мобільні проксі та арбітраж трафіку

Одна з основних умов ефективного арбітражу трафіку — хороший проксі-сервер. Якісний анонімайзер виконує одразу кілька функцій, які значно полегшують роботу арбітражника:

  • Мультиакаунтинг у соцмережах. Процес перенаправлення трафіку потребує створення кількох акаунтів у соціальних мережах. З мобільним проксі кожен обліковий запис має унікальну IP-адресу, що дозволяє уникнути блокування. 
  • Обхід системи антифрод. Ресурси Google Ads та Facebook дозволяють використовувати лише один акаунт для кожної адреси. В іншому випадку профіль буде заблоковано. Також, якщо за вашим IP вже був заблокований акаунт, наступні блокування відбуватимуться набагато швидше.
  • Анонімність у мережі. Система захисту проксі замаскує персональні дані користувача та інформацію про інтернет-активність.

Обираючи проксі-сервер, краще віддавати перевагу персональним IP з гідним рівнем конфіденційності та безпеки. Дізнатись більше про мобільні проксі для арбітражу та доступні варіанти IP-адрес можна за посиланням - https://mproxy.top/blog/proksi-dlya-arbitrazha

Події по темі:
Коментарі до події
Отримуйте
регулярні оновлення
Читай інші статті
Стратегії гри в рулетку в Pin Up games
Стратегії гри в рулетку в Pin Up ga... Які різновиди рулетки існують? Як грати в азартну гру та вигравати? Читайте детальніше про особливості рулетки та її вар...
Секрети гри в автомати на гроші в Pin-Up онлайн: поради для гемблерів
Секрети гри в автомати на гроші в P... Український азартний бізнес розвивається дуже стрімко. В одному з найбільш відомих та надійних віртуальних закладів, яки...
SEObanda - ваш партнер для успішного просування бізнесу
SEObanda - ваш партнер для успішног... SEObanda - компанія, що спеціалізується на просуванні сайтів та допомагає бізнесу досягати успіху в онлайн-просторі. Зав...