Бізнес-практикум - 5 кроків для побудови маркетингової стратегії

Під час заходу гості отримають покроковий алгоритм, завдяки якому напишуть власну маркетингову стратегію.

На бізнес-практикумі розглянемо такі питання:

1. новий рівень – як самостійно розробити маркетингову стратегію, її цінність в загальному комплексі маркетингу,

2. дерево маркетингу – на що звернути увагу в першу чергу при розробці стратегії,

3. цикли розвитку клієнта – залучення, "вирощування", утримання. Що робити на якому етапі?

4. куди та як направити зусилля для високих повторних продажів,

5. головна інвестиція в маркетинг – як зробити так, щоб Ваш клієнт розширював Ваш бізнес разом з Вами?

Спікер заходу Світлана Насирова - сертифікований бізнес-тренер Київської торгово-промислової Палати, бізнес-консультант з маркетингу та просуванню компаній.

Деталі: 5 червня 2018 р, 13:30-17:30, Каруна, 5 пов., 5 каб., для власників бізнесу, ТОП-менеджерів та маркетологів, вартість 400 грн. 500 грн в день заходу. 300 грн при купівлі 3-х і більше квитків.

Участь лише при умові попередньої реєстрації. Щоб зареєструватися заповніть форму: https://goo.gl/forms/kbjKEZXZV37kEAsZ2

Коментувати

Події по темі:

Дивіться також

RIA рекомендує
Навчання English Club
Нд. 08 Вересня

Блог Moemisto:

Технічні характеристики шин: вивчен... Шини відіграють ключову роль у безпеці та продуктивності автомобіля. Розуміння технічних характеристик шин допомагає вод...
Популярні місця відпочинку тернопол... На календарі розпал літа. А тому, кількість тих хто віддає перевагу відпочинку на природі зростає. Такі прогулянки не ті...
Читати всі статті