Емоції в переговорах: опануй себе та керуй опонентом

Щодня ми десятки разів ведемо переговори, домовляючись за переговорним столом з партнерами та колегами чи за горнятком кави із рідними та друзями. Переговори бувають різні, але у кожних є емоції. А якщо ж ми вважаємо, що в бізнесі емоціям немає місця, то неодмінно потрапляємо в пастку хибних очікувань. Питання лише в тому, чи емоції будуть нам заважати, чи допомагатимуть досягнути свого.

На зустрічі ми розглянемо природу емоцій, обговоримо, який вплив мають емоції на результати переговорів, та навчимося керувати ними згідно з основними техніками управління емоціями.

Олександр Сударкін — доцент МІМ, експерт у сфері особистої та професійної комунікації, викладач курсу «Бізнес-переговори» у Тернопільській бізнес-школі. Викладач для курсів PMD, MBA, Senior Executive MBA. За плечима Олександра — понад 13 років досвіду бізнес-консультування великих компаній. Працює у 7 країнах світу. Серед компаній, що використовують його тактики: Райффайзен Банк Аваль, Фокстрот, Visa, Укрпошта, Енергоатом.

 

Форма реєстрації: http://bit.ly/tbs-sudarkin

Коментувати

Події по темі:

Блог Moemisto:

Як розпізнати дефіцит цинку в орган... Життєво важливим мікроелементом для дорослих та дітей є цинк, який міститься в яловичині, курятині, рибі, яйцях, креветк...
Паска а-ля панетоне від Євгена Клоп... У кожної господині є свій рецепт паски, але я вважаю, що чим більше варіантів, тим краще. Особливо, якщо цей варіант пер...
Читати всі статті