Культурна сфера потребує просування і як ніколи стає важливим використання маркетингових інструментів. Для цього усім тернополянам, які працюють у сфері арту організовують лекцію про партизанський маркетинг. Повна назва лекції від Дарини Мамонт новить назву "Партизанський маркетинг для митців в суто комерційний боротьбі за місце на арт-ринку".
Лекція поділена на дві частини. На першій частині лекції можна дізнатися про німецький арт-ринок у порівнянні з українськими реаліями. Основні питання, які обговорюватимуться:
- загальна структура арт-ринку Німеччини: головні учасники та їх ролі;
- хто та чому купує мистецтво в Європі;
- ціноутворення на картини митців;
- значення митця в умовах бізнес-відносин на арт ринку;
- «ступені розвитку» митця на арт-ринку.
У другій частині учасникам пропонуються альтернативні методи реклами для арс-сфери, які можна використати, щоб вийти на європейський арт-ринок. Детальніше обговорять всі деталі про партизанський маркетинг. На основі аналізу ринку організаторами вибрані наефективніші стратегії партизанського маркетингу, серед яких: сенсаційний маркетинг, ambush маркетинг та ambient маркетинг. На основі відомих брендів таких як McDonalds, Coca-Cola, Sprite, BMW та ін.розтлумачать особливості усіх зазначених видів маркетингу.
Після обговорення учасники розглянуть приклади партизанського маркетингу для художників, обговорять переваги та недоліки кожного типу маркетингу.
Декілька слів про лектора
Дарина Момот - комунікаційний дизайнер, дослідник арт-ринку, незалежний куратор німецько-українських арт-проектів, художник.