Композиція, історія лого, графіка, метаіора, прийом і антидизайн;
Що робити, коли здається що немає варіантів?
ЦА клієнта і чому логотипи для нафти і для цукерок такі різні?
Презентація;
Інтерактив зі створення лого.
Матеріали необхідні для воркшопу: олівці, ручки, планшет А4 або скетчбук.
Тривалість: 3 - 3,5 години.
Буде корисно: для новачків, дизайнерів та просто людям, яким цікавий алгоритм створення лого від ідеї до реалізації.
Премʼєри липня: що дивитися на стри...
Липень багатий на прем’єри, які точно варто додати до свого списку перегляду. Від повернення культових серіалів до нових...
Вбудований чи окремий холодильник:...
Облаштування кухні – це завжди відповідальний процес, який потребує ретельного підбору побутової техніки. Якщо ви планує...