Хочете навчитись організовувати круті заходи?
Корпоративи, великі міські концерти, відкриття магазину або ресторану, івент для співробітників або церемонію нагородження, конкурс краси, фестиваль і тп ....?
Якщо ви ніколи цього не робили — нічого страшного! Є проста і зрозуміла технологія, дотримуючись якої можна провести захід будь-якої складності.
Компанія RIA роками ефективно використовує івенти для просування своїх брендів.
Ми поділимося з вами нашим досвідом!
Для тих, хто:
Вперше організовує якусь подію, вам потрібно зрозуміти з чого почати, і як все провести так, щоб потім не було соромно;)
Практикуючі event-менеджери, HR, організатори святкових церемоній і всі, хто хоче вивести на вищий рівень свої заходи
Хоче навчитись продавати квитки, залучати спонсорів, грантодавців і збирати повні зали людей
ПРОГРАМА:
- З чого почати:
Структура, активи, виконавці, ціль
- Scrum-беклог
Як організувати робочий процес, щоб все робити вчасно і нічого не забути. Делегування
- Технічна частина
Локація, звук, дим, світло, фотозона, декор...
- Переговори
Як їх проводити, та про що домовлятись зі спонсорами, партнерами та підрядниками.
- Дизайн
Про роботу з дизайнерами. І яким повинен бути правильний дизайн заходу.
- Контент
Ведучий, артисти, музиканти, хостес, відео...
- Вау-ефект
Як досягнути того, щоб гості були просто в захваті від вашого проекту
- Баласт
Як зрозуміти, що взагалі можна не робити
- Проблеми
Як швидко вирішувати проблеми, які трапляються під час заходу
- Лендінг (сайт)
Майстер клас. В режимі "онлайн" створимо лендінг, прийдете додому і повторите самі
- Спонсори
Хто може стати спонсором, скільки просити грошей, що обіцяти взамін?
- Комерційна пропозиція
Дизайн. Контент. Ціни. Розповсюдження. Наглядні приклади
- Реклама
Усі ефективні канали просування для Вінниці з власного досвіду. + кейси.
- Економія витрат
Конкретно як і на чому економити гроші
- Питання-відповіді
Питайте все, що завгодно...