Майстер-клас "Як зробити ціну неважливою для клієнта"

Майстер-клас викладача Києво-Могилянської Бізнес Школи Анастасії Владичинської пройде у Тернополі 29 жовтня. Приймає гостельно-ресторанний комплекс Garden Hall. Початок - о 18.30. Участь - 150 грн.

Коли Клієнту нецікава ціна? Що таке секретний сервіс? Як системно перевищувати очікування Клієнтів? Про це з бізнес-спільною Тернополя 29 жовтня спілкуватиметься Анастасія Владичинська, міжнародний консультант із управління сервісом, викладач Києво-Могилянської Бізнес Школи, розповідають організатори.

На майстер-класі розглянуть такі питання:
- Коли клієнту нецікава ціна?
- Як системно перевищувати очікування клієнта?
- Як персоніфікувати клієнтський досвід?
- Як створити систему сервісу в компанії?
- Що таке секретний сервіс?

Реєстрація за лінком - http://bit.ly/service-ternopil.

Коментувати

Події по темі:

Блог Moemisto:

Як подвоїти ресурс віброноги за рах... Головна проблема власників будівельної техніки в тому, що найдорожчі поломки відбуваються не на об’єкті під час роботи,...
Брокард відгуки: головні причини, ч... Чи знаєте ви, що серед компаній б’юті-ритейлу шалена конкуренція за вашу увагу? Тут успіх вимірюється навіть не стільки...
Читати всі статті