Французький нішевий парфумерний бренд Montale заснований у 2003 році, а через 2 роки були представлені перші композиції. Сьогодні в колекції марки понад 130 запашних варіантів, але каталог постійно поповнюється новими, оригінальними пропозиціями.
Познайомитися з новинками Montale можна на сайті мультирегіонального інтернет-магазину MAKEUP. За офіційною версією у створенні всіх композицій бере участь загадковий французький ніс П'єр Монталь, який є засновником бренду. На створення ароматів його надихнуло перебування в Саудівській Аравії та вивчення східної культури.
Засновник марки – людина закрита, він практично не дає інтерв'ю, не охоче спілкується з пресою, не любить публічності та уваги до себе та повністю зосереджений на роботі. Деякий час П'єр не був відомий в Європі, бо працював в країнах Близького Сходу, де займався виготовленням композицій за індивідуальними замовленнями. Після повернення до Франції він першим познайомив європейців з нотами уда. Через кілька років їх включили до складу своїх композицій більшість європейських брендів.
Це улюблений мотив арабських шейхів та їхніх дружин, який відноситься до категорії деревних нот. Інгредієнт отримується з масла агарового дерева. За відчуттями, аромат уда – це мікс деревини, диму, смоли, шкіри та мускусу. Спочатку він використовувався виключно у традиційній східної парфумерії, а його характерна насиченість не завжди подобалась європейцям. Новий бренд представив більш делікатні варіанти, які нормально сприймаються нашими рецепторами та не звучать так голосно, як в арабських духах. Уд поєднується з трояндою, ладаном, ветівером, сандалом і їхній спільний мотив створює відчуття тепла, ніжності, комфорту. Всі варіанти з цієї колекції наділені вираженим шлейфом і мають різну стійкість (від 5 до 48 годин).
Логотип. Символом бренду стали букви з його назви MTL, які поміщені у два квадрати, що утворюють 8-кінцеву зірку. Така фігура з дуже давніх часів асоціюється з ґрунтовністю, рівновагою, є символом пропорційності.
Пакування. Всі продукція (крім пробників) поміщена у пляшечки з алюмінію, які не тільки оригінально виглядають, але й захищають вміст від шкідливого впливу світла.
Можливі поєднання. В одному зі своїх інтерв'ю засновник бренду досить докладно зупинився на можливості комбінувати окремі варіанти з колекції бренду. Єдина умова – брати варіанти з чистими нотами, наприклад, з трояндою, ірисом, ваніллю. Сам парфумер вважає за краще комбінації фруктів з удом і стверджує, що таке поєднання нагадує йому дитячі роки.
Індивідуальні замовлення. Цей бренд є однією з небагатьох французьких парфумерних марок, які продовжують приймати індивідуальні замовлення. П'єр Монталь стверджує, що любить складати весільні варіанти з натуральних інгредієнтів.
Нові напрямки. У нових варіантах Montale все рідше звучить насичений уд. Він вже не виконує сольну партію, а використовується як приправа або спеція – простору для креативу в такому випадку теж досить. Пов'язано це з тим, що мода на уд поступово йде і марка шукає нові, оригінальні поєднання, які дозволяють цьому інгредієнту звучати дещо по-іншому.
Для тих, хто вперше знайомиться з продукцією бренду, рекомендуємо починати з Rose Musk. Це один з найвідоміших жіночих ароматів Montale. Він випущений в 2009 році та вважається одним з найоригінальніших пропозицій цього бренду. Квіткова, деревно-мускусна мелодія розкривається яскравим відтінком оксамитової непальської троянди, яка вражає своєю елегантністю, витонченістю. граціозністю. Нота серця представлена весняною свіжістю жасмину, а в теплому молочному шлейфі відчувається гармонія ніжною сірої амбри й легкого вершкового мускусу.
Для знайомства з удом вибираємо композицію унісекс Aoud Sense, прем'єра якої відбулася в 2015 році. Цитрусовий мікс з мандарина та апельсина приправлений пікантним звучанням гвоздики та чорного перцю. потім відчуваються чуттєві мотиви болгарської троянди, що відтіняють деревною досконалістю агару. Фінальні акорди виконує ветивер.