За результатами соціального опитування, проведеного експертами Codes, загальна кількість використовуваних жителями України промокодів у 2022 році зросла на 12%. При цьому популярність знижкових купонів в Україні продовжує стабільно збільшуватися. Обумовлено це, в першу чергу, різким підвищенням вартості товарів першої необхідності та зниженням доходів українців.
Промокод - це ефективний інструмент заощадження. Знижкові купони дозволяють вигідно придбати практично будь-які товари та послуги.
Інтернет-магазини, ресторани швидкого харчування, служби таксі і навіть азартні заклади використовують промокоди для залучення нових клієнтів. Наприклад, нові гравці можуть отримати в казино Космолот бездепозитний бонус. Для цього потрібно авторизуватися на сайті азартного закладу і активувати бонус-код.
Актуальні промокоди регулярно публікуються на сайті знижкового агрегатора Codes. Знайти діючий інтернет-магазин або розважальний заклад в базі цього сервісу не складе труднощів. Досить ввести назву компанії в пошуковий рядок і вивчити доступні знижкові пропозиції.
Експерти також провели соціальне дослідження, для чого саме респонденти найчастіше використовують купони на знижку. 91% тих, хто ними користується, здійснюють покупку різних товарів. Ще 25% застосовують бонус-код при оплаті послуг.
Найчастіше українці використовують знижки при здійсненні покупки:
За статистикою жінки частіше, ніж чоловіки здійснюють покупки в інтернет-магазинах, використовуючи купони. При цьому найбільш активною є вікова категорія людей від 25 до 34 років. Згідно з територіальним розподілом, найбільш затребувані акційні пропозиції серед киян та жителів Львівської області. У цих регіонах користуються попитом купони на одяг, таксі і квитки в розважальні заклади.
Завдяки промокодам онлайн-шопінг стає для українців більш вигідним і приємним. Це простий спосіб отримувати знижку на товари, безкоштовну доставку, подарунки та інші бонуси. Використання знижкового купона здатне знизити вартість одного товару на 20% -70% від начальної ціни.