Форум для власників і керівників:
В мережі: систематизація та масштабування салонного бізнесу.
21 вересня 2023 року | 10:00 – 16:00
Кому буде корисний захід?
Діючим власникам та керівникам мереж салонів краси, які планують:
локальне, національне або міжнародне розширення мережі
створення власної франшизи
залучення в бізнес партнерів/фінансування
відкриття власного начального центру на базі своєї мережі
створення власних ІТ-продуктів для бізнесу
системний розвиток та масштабування з максимальними прибутком.
Про що говоритимемо на форумі?
Magic management thinking.
Делегування, управління і контроль працівників.
Які CRM найбільш вдалі для використання в мережевих салонах.
Про які ефективні інструменти з цих програм керівники або не знають, або майже не використовують.
Де «приховані» гроші в мережах.
Бізнес-кредити, гранти, інші форми залучення коштів – ризики і можливості в цифрах.
Team-quality: навчання персоналу - де, коли і як?
Плюси і мінуси відкриття власної школи.
Як працювати з клієнтами через контакт-центри.
Ефективні кейси.
Масштабування власного бізнесу, створення і продаж франшизи.
Партнерство всередині мережі та за її межами.
Сесії форуму:
СИСТЕМА
Організаційна структура мереж салонів краси. Побудова структурних підрозділів та системи комунікації між ними.
Делегування, управління і контроль штатних та віддалених працівників.
CRM
CRM для мережевих салонів:
Аналіз діючих CRM.
Ефективні інструменти, про які не знає керівник або рідко використовує.
Синхронізація різних каналів комунікації з клієнтами в одну CRM для систематизації та контролю.
Розробка та впровадження власної системи – чи потрібна власна, на якому етапі робити свою CRM, що треба врахувати при запуску роботи.
Підрядники по організації та впровадженню, тонкощі роботи.
Мобільні додатки для бізнесу та синхронізація з CRM:
Підрядники для мобільних додатків, приклади та розробники.
ФІНАНСИ
Де «приховані» гроші в мережах?
Фінансові форми організації.
Оцінка ефективності та категорії показників в мережі, диверсифікація ризиків.
Показники для відкриття або закриття точки в мережі.
Бізнес-кредити, гранти та інші форми залучення коштів - ризики і можливості в цифрах.
НАВЧАННЯ ПЕРСОНАЛУ
Навчання персоналу в мережі салонів:
Категоризація системи навчань персоналу: базове, сервісне, технологічне, підвищення кваліфікації.
Алгоритм відкриття власної школи на базі салону – юридичні та організаційні тонкощі роботи, які варто врахувати при відкритті та побудові навчання. Супровідна документація.
КОНТАКТ-ЦЕНТР
Організація контакт-центру для роботи з клієнтами:
Система роботи контакт-центру для роботи в салонному бізнесі.
KPI та мотивація керівника і операторів.
Як запустити роботу контакт-центру та оптимізувати бізнес-процеси.
МАСШТАБУВАННЯ. ФРАНШИЗА. ПАРТНЕРСТВО
Варіанти масштабування мереж:
Алгоритм масштабування та розвитку мережу в одному місті.
Інструменти масштабування в різних містах, країнах.
Франшиза:
Як «упакувати» свою мережу для продажу.
Етапи та основні кроки правильного продажу франшиз.
Партнерство в бізнесі:
Умови партнерства, юридична та фінансова складові.
Партнерство та франшиза: плюси і мінуси, варіанти умов, приклади та перелік супровідної документації.
ТЕМИ ДИСКУСІЙНИХ ПАНЕЛЕЙ
Репутаційний менеджмент, протистояння хейту нападкам с соціальних мережах.
Онбордінг персоналу: максимально швидкий і ефективний.
*В програмі можливі зміни і доповнення.
Вартість участі
У вартість відвідування заходу входить:
Сертифікат учасника, бейдж, блокнот, ручка, роздатковий матеріал.
Спеціальні ціни на обслуговування та / або знижки на індивідуальні консультації спікерів і партнерів форуму.
Доступ до відеозапису лекцій форуму.
Безкоштовний вхід на виставку.
Для одного учасника
До 31 липня – 3500 грн
До 15 серпня – 4500 грн
До 31 серпня – 5500 грн
До 19 вересня – 6500 грн
Для двох учасників
До 31 липня – 5500 грн
До 15 серпня – 7000 грн
До 31 серпня – 8500 грн
До 19 вересня – 11000 грн
Реєстрація за посиланням.
Організатор: Центр підбору та навчання персоналу для підприємств індустрії краси Beauty HR center.
В рамках виставки InterСharmУкраїна 2023.