Є речі, які ви не можна заперечити, на які не можна повпливати, тому залишається прийняти їх як належне. PR — серце будь-якого бізнесу, як не крути (хочете ви цього чи ні). Ми всі — творці мультимедійного контенту. Будь-який контент поширюєтся, різниця тільки як саме. Контент, у який вклали розум та серце — сплановано і дешево, без розуму та серця — дорого в прямому і переносному сенсі. Всі ми — глобальні великі чи маленькі медіа. Канали комунікації — скрізь, від стіни в офісі до футболки прінта на футболці. Якщо ще кілька років тому ми конкурували за хвилину уваги, зараз важливі навіть 8 секунд.
Casestudy: - brand PR-кампаній, в яких переміг здоровий глузд і прості дієві ідеї, народжені в співтворчості агенціями, командами брендів, медіа та клієнтами. Щасливі історії: Барака Обами, Martini, Durex, Helen Marlen, Ultrashop (Levi’s) і погана, але повчальна історія Еко маркету.
Олена Тараненко (Alena Taranenko), операційний директор агенції Hoshva PR У сфері комунікацій працює понад 14 років. Із січня 2015 року Олена керує агенцією HOSHVA PR. Команда з 20 фахівців спеціалізується на проектах consumer PR. Серед клієнтів агенціі такі компанії як Watsons, OLX, Helen Marlen, Socar, Synevo, Bacardi-Martini, L’Oreal (Vichy, La Roche Posay), Reckitt Benckiser (Durex, Scholl), Kimberly-Clark (Huggies) та ін. Протягом останнього року Hoshva PR отримала звання найефективнішої агенції України 2016, декілька інших нагород Effie, гран-прі конкурсу PRAVDA AWARDS, шорт-лист SABRE Awards EMEA та ще сім відзнак за проекти для OLX, Martini та Watsons.
headmadepr.ticketforevent.com
www.facebook.com/events/629852157199011