Influencer marketing: що брендам робити в 2018

Influencer marketing: що брендам робити в 2018

Семінар "Influencer marketing: що брендам робити в 2018" відбудеться у Fedoriv Hub 24 квітня. Початок - о 19.00. Вартість квитків становить 300 гривень.

"Маркетинг впливу (influencer marketing) - це нова філософія просування продукту, де наголос робиться не на рекламі, а на особистості. За останні пару років зростання попиту на блогерів як медіа для брендів спостерігається і в Україні", - додають організатори.

У програмі:

• Огляд західних трендів influencer marketing: про що говорили на @VidCon Europe - Віра Сливінська, Head of AIR Brands;
• Блогери в Україні: особи, медіа показники, специфіка взаємодії - Лариса Борисенко, Business Development Manager, AIR Brands;
• Influencer Marketing в дії: досвід PepsiCo - Леся Щиголь, Brand Engagement Senior Supervisor, Digital, PepsiCo;
• Чи потрібні бренди блогерам? Панельна дискусія.

Семінар буде корисний маркетинг- і PR-менеджерам компаній, фахівцям креативних і діджитал агентств, підприємцям, власникам бізнесу, тим, хто найближчим часом планує співпрацювати з блогерами, або хоче бути в курсі трендів.

Не забудьте придбати квитки!

Коментарі до події
Отримуйте
регулярні оновлення