Instagram і Facebook: Налаштування, реклама, продажі

Instagram і Facebook: Налаштування, реклама, продажі

Кожен бізнес, присвячений продажу товарів та послуг, потребує постійного трафіку цільової аудиторії. Одне з джерел трафіку ─ реклама в соціальних мережах Facebook та Instagram. Але як налаштувати її так, щоб не витрачати гроші надаремно?

3 червня Олексій Слободзян розповість як запускати рекламу у Facebook та Instagram та досягати бажаних результатів.

Поговоримо про:
- Що таке таргет і як налаштувати рекламу в Facebook та Instagram за 1 годину.
- Інструменти для автоматизації рекламних кампаній.
- Як знайти свою цільову аудиторію?
- Pixel або що таке Ремаркетинг?
- Вимоги до рекламного креативу
- Як швидко пройти модерацію рекламних оголошень?
- На що реагують користувачі і як підвищити CTR

Бонус: програми та сервіси для роботи з контентом для Instagram

Спікер:
Олексій Слободзян — засновник та керівник діджитал студії EMIND.TOP, протягом 5 років створює рекламні стратегії для брендів. Загальний бюджет рекламних кампаній в студії EMIND склав більше 400 тис $ за останні 3 роки.

Коли: 3 червня, 19:00 - 21:00.
Де: Chasopys Eduspace, вул. Велика Васильківська, 30 (3 поверх, код 340).
Вартість: 300 грн 350 грн в день події.

Увага! Кількість місць обмежено!

Коментарі до події
Отримуйте
регулярні оновлення