Курс "Ккнижкові маркетингові стратегії" в Щербенко Арт-центрі

Курс "Ккнижкові маркетингові стратегії" в Щербенко Арт-центрі

Всі анонси від: Центр Літературної Освіти

2 липня у Києві відбудеться Курс "Книжкові маркетингові стратегії". Успішні видавці поділяться досвідом і практичним інструментами щодо просування видавничого продукту. У програмі – 5 лекцій від провідних гравців книжкового ринку. 
Спікери: Дана Павличко (директорка видавництва «Основи»), Юлія Орлова (директорка видавництва «Віват»), Антон Мартинов (директор видавництва «Наш Формат»), Іван Лопатченко (керівник PR-відділу видавництва «Клуб Сімейного Дозвілля»), Артем Літвінець (керівник книжкового спрямування Yakaboo). 
Учасники курсу дізнаються тонкощі маркетингу на книжковому ринку, успішні практики та стратегії просування книжок, як знайти і задовольнити читача, як скласти дієвий план та власне «як продати книжку».

СПІКЕРИ РОЗКАЖУТЬ: 
- найважливіші моменти маркетингу у видавничій сфері (продукт, ціна, клієнт-орієнтованість, брендування, позиціонування); 
- які ефективні види комунікацій у книжковому бізнесі, і як ефективно вимірювати їх продуктивність; 
- як визначити реалістичний маркетинговий бюджет, відповідно до цілей і вимог; 
- де знаходити інформацію для прийняття обґрунтованих рішень, як її краще зібрати і проаналізувати; 
- case studies (досвід видавництв «Основи», «Наш Формат», «Клуб Сімейного Дозвілля», «Віват», Yakaboo та ін.). 
У програмі – 5 лекцій. Курс буде корисний видавцям та усім, хто працює у видавничій сфері; студентами профільних спеціальностей; авторам, які планують видати книжку. Також програма буде цікава дослідникам видавничої справи та усім, хто цікавиться просування літератури. 
Контактна особа: Мар’яна Хемій (093-767-43-81, litosvita.org @ gmail.com) 
Обов'язкова реєстрація: https://goo.gl/ZVd6BE  
Детальніше про курс читайте за посиланням: https://goo.gl/GYkuDo

 

Коментарі до події
Отримуйте
регулярні оновлення