2 липня у Києві відбудеться Курс "Книжкові маркетингові стратегії". Успішні видавці поділяться досвідом і практичним інструментами щодо просування видавничого продукту. У програмі – 5 лекцій від провідних гравців книжкового ринку.
Спікери: Дана Павличко (директорка видавництва «Основи»), Юлія Орлова (директорка видавництва «Віват»), Антон Мартинов (директор видавництва «Наш Формат»), Іван Лопатченко (керівник PR-відділу видавництва «Клуб Сімейного Дозвілля»), Артем Літвінець (керівник книжкового спрямування Yakaboo).
Учасники курсу дізнаються тонкощі маркетингу на книжковому ринку, успішні практики та стратегії просування книжок, як знайти і задовольнити читача, як скласти дієвий план та власне «як продати книжку».
СПІКЕРИ РОЗКАЖУТЬ:
- найважливіші моменти маркетингу у видавничій сфері (продукт, ціна, клієнт-орієнтованість, брендування, позиціонування);
- які ефективні види комунікацій у книжковому бізнесі, і як ефективно вимірювати їх продуктивність;
- як визначити реалістичний маркетинговий бюджет, відповідно до цілей і вимог;
- де знаходити інформацію для прийняття обґрунтованих рішень, як її краще зібрати і проаналізувати;
- case studies (досвід видавництв «Основи», «Наш Формат», «Клуб Сімейного Дозвілля», «Віват», Yakaboo та ін.).
У програмі – 5 лекцій. Курс буде корисний видавцям та усім, хто працює у видавничій сфері; студентами профільних спеціальностей; авторам, які планують видати книжку. Також програма буде цікава дослідникам видавничої справи та усім, хто цікавиться просування літератури.
Контактна особа: Мар’яна Хемій (093-767-43-81, litosvita.org @ gmail.com)
Обов'язкова реєстрація: https://goo.gl/ZVd6BE
Детальніше про курс читайте за посиланням: https://goo.gl/GYkuDo