Ольга Нестеренко — керуючий партнер маркетингової агенції Nebo, бренд-стратег, володарка Effie Grand Prix. Працювала з такими брендами: Ahmad Tea, Think With Google, Mini Cooper, Audi, KFC, Huawei, Ощадбанк, Пирятинъ, Карпатська Джерельна та багато інших. Ольга є суддею міжнародних маркетингових фестивалей ADC й Effie.
Безмежні мережі, маленькі стартапи, навіть люди — все це бренди. На лекції Ольга розповість, як керувати брендами з першого дня існування компанії.
Розберемо:
— хаос проти структури в маркетингу;
— де закінчується творчіть та починається система;
— як змусити аудиторію говорити про ваш бренд;
— інструмент залучення та утримання уваги до бренду;
— ефективність через сміливі кроки;
— ситуативний маркетинг, який дав 8 млн. безкоштовних контактів.
Буде корисно — підприємцям, топ-менеджерам та співробітникам маркетингових агенств різних напрямків.
Мова виступу: російська.