Неймінг: як заінтригувати клієнта назвою без юридичних ризиків

Неймінг: як заінтригувати клієнта назвою без юридичних ризиків

Всі анонси від: FREUD HOUSE cafe art club

Як придумати класну назву для свого бізнесу чи проекту? Які юридичні ризики можуть бути з цим пов’язані? Чи обов’язково свою назву реєструвати? Коли найкращий момент для подачі заявки на реєстрацію? Про що потрібно памятати, коли ви професійно займаєтесь неймінгом? 

Ebooks, Ёбидоёби, Бухалк, Сосисоны горячие штучки, Пельмениссимо, Мамагочі, Круфіни, Веселі інопланетяни - за кожною з цих назв стоїть весела та пізнавальна історія, приходьте ;-)

Лекцію проводить Каріна Лютенко (Karina Liutenko), керівник практики інтелектуальної власності АО LawWhales.

Юридична фея* стартапів та рестораторів. Ніжно люблю торгові марки, авторські права, маркетингові активності, бізнес з почуттям гумору. Дозволяю всім учасникам лекцій писати о 4 ранку з питаннями, чим вони нахабно користуються :)

*за версією MiraKim, Solovei, TessLab, Камбек, English Monsters та ін., яких за умовами NDA не можна називати

Обов'язкова (!!!) реєстрація за посиланням:
http://bit.ly/2iXFWgU

Коментарі до події
Отримуйте
регулярні оновлення