Неймінг: як заінтригувати клієнта назвою без юридичних ризиків

Як придумати класну назву для свого бізнесу чи проекту? Які юридичні ризики можуть бути з цим пов’язані? Чи обов’язково свою назву реєструвати? Коли найкращий момент для подачі заявки на реєстрацію? Про що потрібно памятати, коли ви професійно займаєтесь неймінгом? 

Ebooks, Ёбидоёби, Бухалк, Сосисоны горячие штучки, Пельмениссимо, Мамагочі, Круфіни, Веселі інопланетяни - за кожною з цих назв стоїть весела та пізнавальна історія, приходьте ;-)

Лекцію проводить Каріна Лютенко (Karina Liutenko), керівник практики інтелектуальної власності АО LawWhales.

Юридична фея* стартапів та рестораторів. Ніжно люблю торгові марки, авторські права, маркетингові активності, бізнес з почуттям гумору. Дозволяю всім учасникам лекцій писати о 4 ранку з питаннями, чим вони нахабно користуються :)

*за версією MiraKim, Solovei, TessLab, Камбек, English Monsters та ін., яких за умовами NDA не можна називати

Обов'язкова (!!!) реєстрація за посиланням:
http://bit.ly/2iXFWgU

Коментувати

Дивитись всі події організатора:

Події по темі:

Дивіться також

Блог Moemisto:

Подаруйте найкраще літо дитині з ди... Вибір басейну для дитини потребує ретельного підходу та врахування кількох важливих аспектів. У цій статті ми розглянемо...
ТОП-7 Великодніх мультиків для всіє... Ловіть добірку мультфільмів про світле свято - Великодня! Це чудова нагода цікаво та весело провести час зі сім'єю, а та...
Читати всі статті