Brand Activism або як бренди впливають на екосистему країни - Зустріч

Brand Activism або як бренди впливають на екосистему країни - Зустріч

Виготовляти чудовий продукт або надавати якісні послуги — уже не достатньо. Споживачі очікують від брендів чіткої позиції та дій для вирішення економічних, соціальних і екологічних викликів, які постають перед суспільством. 62% споживачів хочуть, щоб компанії відстоювали питання, якими вони переймаються. Кожна друга людина вірить, що бренди відіграють важливішу роль у створенні майбутнього, ніж уряди.

Ми запрошуємо вас на чергову зустріч One Philosophy Insights, щоб поговорити про те, як змінилися стосунки «споживач — бренд — екосистема» і що робити брендам сьогодні, щоб залишитися релевантними завтра.

Дата проведення: 26 лютого о 18:30.

Місце проведення: One Philosophy Space (вул. Сагайдачного, 33, 1-й поверх).

Тема: Brand Activism або як бренди впливають на екосистему країни

Під час зустрічі Крістіна Ніколаєва, директорка Be—it Agency, та Дмитро Расновський, генеральний менеджер Glovo в Україні, обговорять такі питання:

  • Еволюція відповідальності бізнесу — від благодійності до Brand Activism;
  • Brand Activism: очікування споживачів, ризики й можливості для компаній;
  • Успішні іноземні кейси сталого бізнесу;
  • Досвід Glovo в Україні: як кур'єрський сервіс змінює екосистему українського міста.

Інформація про спікерів:

Крістіна Ніколаєва — директорка Be—it Agency, яка має 14-річний досвід роботи в агентстві, корпоративних і державних комунікаціях. Перш ніж приєднатися до команди Be—it Agency, вона була радником з питань стратегічних комунікацій міністра інфраструктури України й очолювала напрям комунікацій міністерства. У 2012-2014 рр. очолювала відділ комунікацій в Allianz Україна. До цього Крістіна працювала в PR-агенції NobletMedia CIS.

Дмитро Расновський — генеральний менеджер Glovo в Україні. Раніше він був директором з e-commerce та digital у компанії Avon. До цього чотири роки працював у компанії L'Oreal, де з нуля запускав e-commerce і впроваджував інші маркетингові інструменти. Перед цим працював у медіаагенції ZenithOptimedia.

Кому буде цікаво: керівникам бізнесу, піарникам, маркетологам, бренд-менеджерам.

Ще більше про подію тут.

Коментарі до події
Отримуйте
регулярні оновлення