Кращі практики обслуговування клієнтів - Практична конференція

Кращі практики обслуговування клієнтів - Практична конференція

Практична конференція «Кращі практики обслуговування клієнтів»

Найбільший майданчик для обміну досвідом в сфері контатних центрів чекає на Вас!
Більш ніж 200 професіоналів ринку контакт-центрів і дистанційного обслуговування клієнтів підтвердили свою участь в знаковому заході в Україні – практичній конференції «Найкращі практики обслуговування клієнтів», яка відбудеться 24 жовтня 2019 року в Києві.

Сесія Вибір оптимальної стратегії обслуговування

Ключові тренди в галузі обслуговування клієнтів і контактних центрів, популярність і ефективність використання різноманітних каналів комунікації, найбільш перспективні технології та інше. В рамках сесії будуть представлені вперше декілька профільних досліджень ринку України, СНД та Європи.
Досвідом діляться: Oracle, 4Service Group, AIR, ВАКЦ

Сесія Обслуговування клієнтів: технологічний погляд

В рамках сесії учасники конференції ознайомляться з доповідями від трьох найкращих доповідачів минулих конференцій ВАКЦ і призера Нагороди DzWINNER. Досвідом впровадження омніканльного обслуговування, чат-ботів, голосової біометрії та CRM поділяться NOVA IT, DTEK, БПС-Сбербанк, Global Bilgi, Добробут и Ареон Консалтинг.

Сесія Методи підвищення рівня обслуговування

НА досвіді COMFY, Domino’s Pizza, RIA, SapportLab учасники конференції ВАКЦ ознайомляться з особливостям консьєрж-сервісу, інноваціями в оцінці якості обслуговування, роботу з наріканнями і практичним впровадження сервіс-дизайну.

Сесія Побудова ефективної системи продажів

Учасники конференції на досвіді Prom.ua, ПУМБ, ТЕЛЕКОНТАКТ, DzWINNER ознайомляться з новими направленнями в сфері продажів, особливостями роботи само організованих команд продаж, а також використанням аналізу даних.

Фінал Нагороди DzWINNER в номінації Контакт-центр року

Протягом 10-ти хвилинної презентації кожен учасник фіналу представить один із інструментів, який дозволив досягти найбільш результативних показників в сфері продажів, сервісу, управління проєктами, HR і тд.

Учасники, в свою чергу, зможуть проголосувати за найцікавіший кейс і допомогти обрати найкращий контактний центр країни.

Досвідом діляться: Київстар, Vodafone, Альфа-Банк, Comfy, Sales Telecom

Це, та багато іншого, на конференції «Найкращі практики обслуговування клієнтів» 24 жовтня 2019 року.

Коментарі до події
×
0%
Отримуйте
регулярні оновлення