Service Design Lectorium - Лекція

Service Design Lectorium - Лекція

Service Design Lectorium — живі історії і свіжі кейси від людей, які розвивають і рухають вперед дисципліну сервісного дизайну в Україні. 

Спікери досліджуватимуть, як через клієнтоцентричні послуги сервіс дизайн будує розумне майбутнє для кожного. Три лекції надихають і підштовхують до змін, які ви захочете запустити у своїх організаціях. 

Лекторій проходить у форматі насичених лекцій, спілкування у перервах і розмов за пуншем у барі за рогом. 

У програмі: 

Катерина ЗайкоSymphony Solutions

Тема: Чому UX дизайнери мають займатись Сервіс Дизайном?

Повністю цифрових сервісів немає. Існують лише цифрові частини сервісів, або, іншими словами, цифрові точки дотику клієнта та сервісу. І у цій цифровій частині сервісів діємо ми, дизайнери інтерфейсів. Але чому UX дизайнери мають дбати про дизайн усього сервісу, а не тільки зони своєї прямої відповідальності? Про це буде моя доповідь. А також поговоримо про виклики, які допомагає вирішити Сервіс Дизайн при створенні цифрового продукту та як поєднюється Сервіс Дизайн та Agile.

Родіон Сорокін, партнер DOT_DOT Innovation, автор блогу Humanized Design

Тема: Де закінчується дизайн

Продукти та послуги стають складнішими, дизайнери не встигають змінювати свої підписи, а «креативна впевненість» і дизайн-мислення запустили на територію дизайну людей, які не знають фотошопу, не вклоняються Норману і взагалі «не вміють малювати». Що взагалі відбувається: хто ці люди, які стали називати себе дизайнерами, хто забирає у дизайнерів хліб, і якщо компанії стають клієнтоцентричними, а всі співробітники — адвокатами користувача, то що залишається дизайнерам?

— Як ми раніше жили без сервіс-дизайнерів і чому вони раптом з'явилися?
— Яка роль дизайнера в компанії і що є результатом його роботи?
— Які навички потрібні дизайнерам для проектування нових, більш складних продуктів і послуг?
— Дизайн-процес vs дизайн-результат;
— ROI дизайну.

Олег КоссCXdesign

Тему обираєте ви!

Для кого: 

— сервіс-дизайнерів;
— UX дизайнерів;
— менеджерів з клієнтського досвіду;
— продуктових менеджерів;
— маркетологів;
— тим, хто хоче підвищити цінність свого продукту і побудувати довгострокові відносини з клієнтами.

Коментарі до події
Отримуйте
регулярні оновлення