Сторітелінг – мистецтво створення особистих історій для просування в кар’єрі, розвитку власного чи корпоративного бренду, збільшення лояльної аудиторії та невимушених продажів, просування власних ідей та управління людьми.
Але це не магія, а необхідна навичка сучасної людини.
Створювати прості історії, що продають Вашу експертність, послугу, товар – це питання практики, практики і ще раз практики (70% курсу) . Та якісної теорії (30% курсу) та зворотнього зв’язку між учасниками курсу в онлайн-групі на ФБ (100% курсу).
Програма розрахована на 4 заняття:
18 січня 2017 –
Сторітелінг для розвитку бренда.
Основи сторітелингу. Типові історії. Контурна карта Вашої діяльності та розвитку бренду через історії (розглядаємо кейси учасників). Критерії та фішки якісної історії. Історія як продукт. Історія № 1 «Хто я?» Як це працює? – 2 години.
***1 блок письмових завданнь для самостійної роботи з перевіркой в групі онлайн на ФБ.
25 січня 2017
Сторітелінг для створення цікавого контексту.
Письмова робота. Матриця історії. Створення історій у форматі тексту для отримання довіри, відтворення експертності, демонстрації ваших злетів та падінь, заклику до дії. Створення історії за 4 хвилини. Особливості роботи з коротким текстом. Різні форми пакування історій – розгляд та посилання на програми.
***2 блока письмових завданнь для самостійної роботи з перевіркой в групі онлайн на ФБ.
1 лютого 2017
Storybrand types або архетипи бренду
Практика створення історій в усному форматі згідно 12 ключовим архетипам бренду. Особливости стратегії та медіапланування на основі архетипів. Секрети взаємодії з клієнтами та читачами.
***2 письмові завдання для самостійної роботи з перевіркой в групі онлайн на ФБ
8 лютого 2017
Підсумкове заняття
Сторітелінг для якісного нетворкінга
3 історії на міліон. Критерії самооцінки та оцінки власних та чужих історій. Захист підсумкових робіт за найкращими канонами сторітелінгу.
Реєструйтесь за посиланням:
https://goo.gl/forms/fYt5cRsVrQS6vQC22
Кількість місць обмежена! 15 місць.