24 січня у ресторані “Парадіз” зібралися представники закладів та сервісів Кропивницького, які отримали перемогу у конкурсі “Народний бренд” та увійшли в число найкращих компаній нашого міста.
Всього боротьбу за перемогу вело 575 компаній Кропивницького у 40 номінаціях.
Голосування “Народний бренд” проводиться у багатьох містах України. Наприклад, у Вінниці такий конкурс проводять вже 15 років. “Народний бренд” з’явився у Тернополі, Хмельницкому, Житомирі, а відтепер - у Кропивницькому.
Відкривали вечір переможців Тетяна Землянська, засновниця “Народного бренду” у Кропивницькому та Олег Горобець, генеральний директор RIA Media.
Переможці конкурсу не лише отримували нагороди, але і підготували подарунки щасливчикам, які взяти участь у голосуванні. Тож чимало кропивничан отримало подарункові сертифікати та сюрпризи від кропивницьких закладів.
Одним із найяскравіших моментів вечору був розіграш планшету серед учасників голосування. Переможниця дізналася про виграш по телефону і так зраділа, що кілька секунд не могла дібрати слів.
А родзинкою церемонії нагородження став виступ гурту Any Colour. Музиканти натхненно виконували хітові композиції, а оксамитовий голос Анрі Болквадзе змусив відвідувачів “Парадізу” танцювати та підспівувати.
Ми ще раз вітаємо переможців “Народного бренду” та сподіваємося, цей конкурс стане доброю щорічною традицією у Кропивницькому!