Сьогодні в столиці постійно мешкають близько трьох мільйонів киян. Як і в інших мегаполісах, найбільш привабливі з комерційної точки зору торгівельні точки розташовані в центрі міста. Це закономірно, адже саме тут знаходяться ультрасучасні і дорогі ТРЦ. Gulliver вигідно відрізняється від більшості з них. Ознайомитись з вартістю оренди торгівельних та офісних квадратних метрів в ньому можна на сайті gullivercenter.com/trc-events, а в цій статті мова піде про події, які періодично трапляються в цьому торгівельно-розважальному комплексі.
Будівля знаходиться в самому серці Печерського района Києва. Це комплекс, який вміщує дві офісні вежі і торговельно-розважальну споруду. Загальна площа складає понад 200 000 квадратних метрів. Був побудований в 2013 році на Спортивній площі неподалік від метро (ТРЦ поряд зі станцією "Палац спорту"). Є самою високою бізнес-спорудою в Україні (висота 35-поверхової вежі А сягає 161 метра).
Розважальні події в Києві — не рідкість, але далеко не всі проходять так феєрично, як в ТРЦ Gulliver. Тут регулярно проводяться:
Промо-акції. Великі торгівельні марки проводять презентації нових колекцій чи продуктів саме тут. Закономірно, що вони віддають перевагу Gulliver, адже щодня цей ТРЦ відвідують тисячі киян та гостей міста.
Розпродажі. Мова йде не тільки про планові і сезонні знижки, періодично представництва всесвітньо відомих брендів та місцеві магазини влаштовують розпродажі старих колекцій, роблячи знижки в 30, 50, а іноді і 70%.
Конкурси. Власники комплекса започаткували гарну традицію розігрувати цінні призи за участь в пісенних, танцювальних, пародійних та інших конкурсах. Ці заходи мають суто розважальні цілі та проходять дуже весело. До того ж, це гарна можливість виграти смартфон, одяг, парфуми, інші цінні призи.
Ярмарки. Це заходи, які дають можливість не тільки придбати товар зі знижкою, але й весело провести час за розвагами. Такі події часто відвідують виробники, які не мають постійного представництва в ТРЦ.
Виступи зірок. Відвідувачі Gulliver мають змогу насолоджуватися безпосередньою близкістю зірок спорту та шоу-бізнесу, які періодично влаштовують виступи в торгівельному центрі. Часто вони проходять в інтерактивному форматі, тому кожен присутній має можливість прийняти участь.
Фотосесії. Окрім того, що майже кожне кафе цікаво декорує свій фасад, приваблюючи любителів фотографуватися, організатори періодично роблять грандіозні фотозони з метою популяризації закладу та надання можливості відвідувачам задовольнити свої естетичні потреби.
Музейні експозиції. У атріумі торгівельного центру часто влаштовують цікаві виставки. Тут можна побачити роботи місцевих та всесвітньо відомих фотографів, художників. дизайнерів, тощо.
Відвідавши Gulliver, ви не тільки зможете придбати одяг, електронні гаджети, білизну, парфуми, взуття та багато інших необхідних речей, а й весело проведете час. На нульовому поверсі є величезний супермаркет, який задовольнить будь-які гастрономічні потреби.
ТРЦ в центрі — найбільш приваблива торгова точка для представників рітейлу, всі всесвітньо відомі бренди відкривають свої представництва саме в таких закладах. На то є багато переконливих підстав:
Якщо ви шукаєте першокласні торгові або офісні квадратні метри, розгляньте Gulliver в якості пріоритетного варіанту. Навряд в столиці можна знайти більш привабливу пропозицію.
Маша 27 Березня