Лекція «SMM для малого бізнесу»

Як з малим бюджетом стати крутішим за великі бренди? Лекція чудово підійде молодим підприємціям, стартаперам, SMM-спеціалістам та всім, хто хоче навчитися ефективно просувати бізнес у соціальних мережах.

З розвитком власної справи, коли на рахунку кожна копійка, просування у соціальних мережах грає визначну роль. Але як зрозуміти, що потребує більше грошей, а від чого можна відмовитись? І чи можна досягти рівня всесвітньо відомих брендів без вливання великих ресурсів?

Поговоримо про таке:
- Як працює SMM у великих брендах (на що звертають багато уваги, а де втрачають можливості);
- Як позбутися комплексу «малого бюджету» (чому це не дорівнює «бути слабким», і як цей факт ефективно використовувати у соц. Медіа);
- Фейли, і як з цим жити + рекомендації з подолання криз.

Спікер:
Станислав Стояцкий - креативний директор Engine Digital. Більше 8 років досвіду в ATL & digital комунікаціях. Більше 40 нагород на локальних і міжнародних фестивалях. Клієнти: Coca-Cola, McDonald's, Microsoft, Pepsi, NIVEA, Huggies, Sony, Canon, MTS, Kyivstar, Nestle, Shell, Unilever, Bayer, Discovery etc.

Коментувати

Дивитись всі події організатора:

Події по темі:

Блог Moemisto:

Як розпізнати дефіцит цинку в орган... Життєво важливим мікроелементом для дорослих та дітей є цинк, який міститься в яловичині, курятині, рибі, яйцях, креветк...
Паска а-ля панетоне від Євгена Клоп... У кожної господині є свій рецепт паски, але я вважаю, що чим більше варіантів, тим краще. Особливо, якщо цей варіант пер...
Читати всі статті