Інтернет став домінуючою технологією суспільного життя. З його допомогою люди працюють, спілкуються, домовляються про зустрічі та розважаються. І буває дуже прикро, коли в один прекрасний момент послуга перестає працювати та смартфон втрачає велику частину своїх можливостей.
Інтернет став домінуючою технологією суспільного життя. З його допомогою люди працюють, спілкуються, домовляються про зустрічі та розважаються. І буває дуже прикро, коли в один прекрасний момент послуга перестає працювати та смартфон втрачає велику частину своїх можливостей.
Найчастіше причиною відключення інтернету стає вичерпання бонусного обсягу послуг, представленого в рамках тарифного плану. У співтоваристві користувачів національного мобільного оператора Київстар –- https://community.kyivstar.ua/kakaya-kombinaciya-dlya-proverki-bonusov-mb-po-tarifu активно обговорюють теми, пов'язані з контролем залишку мегабайт на рахунку. Ми також вирішили підключитися до даної дискусії та створили невелику інструкцію, що допоможе завжди залишатися в мережі.
Для початку давайте розглянемо доступні тарифи Київстар та проаналізуємо, кому варто замислюватися про контроль трафіку. Справа в тому, що майже половина всіх тарифних планів, як у передоплаті, так і на контракті, відкривають доступ до безлімітного інтернету. Це такі плани, як:
«Відео без кордонів» та «Максимальний безлім» у передплачениому форматі;
«Безлім+» та «Смарт+» на контракті.
Абонентам інших тарифних планів необхідно контролювати витрату мобільного інтернету, оскільки в рамках тарифу передбачено від 100 Мб до 12 000 Мб. Цифра в 12 Гб тільки здається великою, чи такою, котрої вистачить на цілий місяць. Швидкість сучасного 4G з'єднання дозволяє викачати з мережі цей обсяг всього за кілька днів, якщо переглядати відео у високій якості, грати в онлайн-ігри або завантажувати великі файли.
Щоб завжди бути в курсі того, скільки інтернету витрачено та який обсяг ще доступний, необхідно запам'ятати комбінації для його перевірки або навчитися з'ясовувати залишок іншими доступними способами.
Найпростіше виконати цю дію за допомогою USSD-запиту, який виглядає наступним чином: *112#. Після виконання даної команди прийде відповідь від оператора, де буде зафіксовано:
Отримати таку ж інформацію можна в системі самообслуговування «Мій Київстар» або в аналогічному мобільному додатку. Обов'язково зареєструйтеся в даному сервісі, щоб оперативно відслідковувати будь-які зміни у вашому мобільному рахунку.
У разі виникнення труднощів при використанні послуг доступу в інтернет, розібратися в питанні допоможуть фахівці оператора, додзвонитися яким можна за коротким номером 466 або 477. Крім цього, відповіді на найпоширеніші запитання легко самостійно знайти, відвідавши форум Kyivstar. Тут користувачі обговорюють труднощі, з якими вони зіткнулися та спільними зусиллями знаходять шляхи їх вирішення. Експерти Київстар також беруть участь в обговоренні та дають кваліфіковані відповіді на всі запитання.
Підказки форуму дуже часто допомагають розібратися в проблемі набагато швидше, ніж її пояснення експертам по телефону. Тому обов'язково зазирніть до цього розділу та почитайте корисні лайфхаки з обходу найпопулярніших проблем. Вдалого користування інтернетом!