Каннські короткометражки

Каннські короткометражки

Всі анонси від: Родина
  • До радості всіх, хто любить фестивальне і архаусне кіно!
  • Зараз у вінницькому кінотеатрі «Родина» проходять ексклюзивні покази збірки кращих короткометражок «Канни-2021: Special Edition».
  • Приходьте отримати надпотужні враження і побачити особливе кіно про актуальні, сучасні теми!

Показ збірки «Канни-2021: Special Edition» у Вінниці мав розпочатися 24 лютого. Через початок повномасштабної війни рф кінотеатр «Родина» певний час не працював.

— Зараз нарешті маємо змогу радувати вінницьких глядачів та гостей міста, як популярними кіноновинками, на кшталт «Бетмена» і «Золота острова Гардіа», так і артхаусним кіно, що у Вінниці ексклюзивно можна побачити лише у нашому кінотеатрі, — розповідають у «Родині».

Показ короткометражок «Канни-2021: Special Edition» триватиме до середи, 18 травня (включно). Початок сеансу о 17.00.

«20 хвилин» подивилася короткометражки і дійсно гарантує: збірка неабияк вразить шанувальників фестивального кіно та глибоких стрічок, які дають «їжу для роздумів» і залишають сильний післясмак.

У збірці 5 пронизливих, емоційних та незвичайних короткометражок Бразилії, Ісландії, Великобританії, Чехії, Південної Кореї та Бельгії. Один із сюрпризів — мультфільм, у якому голос одного з героїв належить актрисі з «Гаррі Поттера».

Кожна стрічка — зі своїм настроєм, глибоким змістом і надпотужною емоцією. Тож «свою», яка западе саме у ваше серце, неодмінно знайдете!

 

«Дитя Саламандри»: сюрреалістична історія про «не таких, як всі»

Саме ця 26-хвилинна стрічка бельгійського режисера Тео Дегена завоювала 1-й приз програми «Cinefondation» у Каннах.

Журі відзначило картину за «несподівану трансформацію і тонкощі, які зворушили нас, від багатообіцяючого режисера».

Фільм захоплює неординарною подачею, сюрреалістичною історією, а також проблематикою булінгу.

Головний герой — несхожий на інших 15-річний юнак Флоріан, який вірить, що вміє спілкуватися із мертвими через вогонь. Ця віра робить його диваком у селі, де він живе. Одного разу, коли його називають монстром... він ним стає.

 

 

«Друга половина»: про пошуки кохання і шлях до себе

Найбільш зворушлива зі збірки короткометражка — британська анімаційна стрічка Ліни Калчевої «Друга половина», що розповідає про пошук кохання, конфлікти у парах, де партер намагається іншого «переробити», підлаштувавши під себе, і головне — про стосунки, які у нас є із самими собою.

Хто винен і що робити, якщо не вдається знайти свою другу половину?

Чи варто змінювати себе заради інших і бути аби з ким, тільки б не на самоті?

Всі відповіді глядач знайде у цій неймовірній картині, яка окрім цікавого і глибокого сюжету, захоплює винятковою колористикою, чарівними, магічними пейзажами, блискуче підібраною мінімалістичною музикою, поєднанням античної міфології та сучасної проблематики і тонкою передачею відчуття стародавнього світу за допомогою мистецтва й архітектури, зокрема, статуями «злитих істот», які демонструють ідеальні союзи.

 

«Друга половина» розповідає про подорож доброго і мрійливого Рена, який просить у богині кохання єдиного — нарешті відчути себе повноцінним і знайти другу половинку.

Крізь містичний лабіринт потенційних партнерів він намагається створити об’єднану пару. З кожним випробуванням Рен все більше старається завоювати схвалення, відчайдушно змінюючи себе, щоб задовольнити всі потреби своєї потенційної другої половинки. Однак Рен мало усвідомлює, що на карту поставлено щось набагато важливіше — втрата власної індивідуальності.

Стрічка потужно досліджує способи, за допомогою яких ми йдемо на компроміс і змінюємо себе, щоб догодити оточуючим, й дає усвідомлення, що «бути достатньо хорошим», можна лише, дійшовши до абсолютного самоприйняття.

— Я виросла на історіях про епічні пригоди та квести, і вони часто були як точка відліку для інтерпретації мого власного життєвого досвіду. Я завжди пов’язувала емоції у цих історіях, навіть якщо сама тема була далека від реальності. Я хотіла виразити цю перспективу за допомогою свого фільму — використовувати рамки міфології та героїчних подорожей, але робити це про щось дуже людське — чого ми насправді прагнемо, коли шукаємо кохання, показати романтичну боротьбу, яку ми переживаємо всередині, — говорить режисерка Ліна Калчева. — Цією історією ми з командою хотіли застерегти від того, чи варто змінювати себе заради інших людей. Тому що їхнє схвалення не зробить вас повноцінним і, зрештою, не триватиме вічно — це підтвердження має виходити зсередини, а відчуття власної гідності важливіше, ніж просто мати можливість бути аби з ким.

 

Цікаво, що роль Ікара у фільмі озвучила відома британська акторка Еванна Лінч, яку глядачі полюбили за роль Полумни у фільмах про Гаррі Поттера.

— Я в захваті від того, що стала частиною «Другої половини» — стрічки, що одразу захопила мене своєю химерною художньою роботою, потойбічною історією та глибоким повідомленням про визнання та прийняття власної гідності, — розповідає зірка. — Це глибоко резонансна історія, сповнена смутку та гумору, яка чудово відображає дику гонитву за коханням та подорож до самоприйняття.

 

Після показу у Каннах фільм «Друга половина» завоював чимало нагород і з тріумфом був представлений на престижних фестивалях, зокрема, на фестивалі короткометражних фільмів наукової фантастики і фентезі у Сіетлі, British Animation Awards 2022, Short Sounds Film Festival Awards, Sitges Film Festival, San Diego International ShortsFest, Cardiff Animation Festival, Mecal Pro 2022! В Іспанії, Fantaspoa International Fantastic Film Festival у Бразилії, Festival Premiers Plans d'Angers у Франції, Piccolo Festival dell’Animazione в Італії, Splat!Film Festival у Польщі, On the Pulse Film Festival у Північній Ірландії, Чиказькому міжнародному кінофестивалі, Bolton International Film Festival, Watersprite Student Film Festival у Кембриджі і Underwire Festival — єдиному кінофестивалі у Великобританії, який відзначає жіночий талант у кіно.

«Червоні Черевики»: про фатальну залежність, із чеським фольком

Одна із найсильніших короткометражок збірки — 14-хвилинна чеська мальована стрічка «Червоні Черевики». Вражаючий мультфільм заснований на казці братів Грімм, у якій молода дівчина стає жертвою спокусника та його подарунків.

За сюжетом, почалася сільська вечірка, та Розу не запросили на танець. Раптом з’являється незнайомець, який запрошує Розу на танець, даруючи їй червоні черевички. Роза починає танцювати з великою пристрастю і швидко стає центром уваги. Та вже скоро вона розуміє, що не може контролювати взуття, оскільки взуття контролює її...

 

Поетичний і захоплюючий анімаційний фільм на тему фатальної залежності, який режисерка Анна Підскалська зняла у техніці анімації малювання на склі, привертає увагу своєю естетикою, драматургією та прекрасною чеською фольклорною музикою.

Ще до презентації міжнародній аудиторії у Каннах, цей фільм був затребуваний у конкурсах на трьох континентах, та заради прем’єри у Каннах продюсерам «Червоних Черевик» довелося відмовитися від таких відомих фестивалів, як Каліфорнійський Palm Springs International ShortFest, французький Annecy і словенський Animateka.

Одразу після презентації у Каннах стрічка вирушила у багатообіцяючу фестивальну подорож по всьому світу. Зокрема, здобула ще один великий успіх — разом із ще двома фільмами від FAMU увійшла до короткого списку BAFTA.

— Робота над «Червоними Черевиками» дала мені справжній багатий досвід. Найбільше мені сподобалося відкривати можливості техніки малювання на склі. Крім того, я дуже люблю момент, коли звук приєднується до анімації, і все це раптом дійсно оживає, — розповідає режисерка Анна Підскалська. — Найскладніші моменти виникли тільки наприкінці виробництва фільму, коли почався карантин. Ми мали лише близько 2 % фільму, які не було де доробити. Але, на щастя, ми все ж змогли завершити фільм.

 

«Серпневе небо»: про таємні знаки і порятунок

Бразильсько-ісландський короткометражний фільм «Серпневе небо» був удостоєний особливої згадки журі Каннського кінофестивалю-2021.

Режисерка фільму Жасмін Тенуччі, продюсер Карі Ульфссон і монтажер Брусі Оласон розпочали свою співпрацю, коли разом навчалися у Школі мистецтв Колумбійського університету в Нью-Йорку.

Події їхньої стрічки розгортаються у час, коли ліси Амазонії більше двох тижнів охоплені масштабними пожежами.

Головна героїня — молода вагітна медсестра Люсія із Сан-Паулу — відчуває, що в повітрі витають неприємності і починає бачити таємні знамення. Її переповнює ірраціональний страх перед пізньою вагітністю. Свою віру і спокій вона знаходить у місцевій євангельській церкві.

 

 

 «Цикада»: про трансгендерів, вибір і перетворення

Смілива, неординарна, і з непростими для сприйняття кадрами, короткометражка «Цикада» стала єдиним південнокорейським фільмом, який у 2021-му показали у Каннах.

Фільм був підтриманий Сеульським міжнародним кінофестивалем Pride Film Festival. Розповідає про одну дивну ніч у житті трансгендерної повії і порівнює цей досвід із переживанням цикади, яка виривається зі свого панцира, щоб повністю стати дорослою.

 

Як розповідає 30-річний південнокорейський режисер Юн Дайон, натхненням для зйомок «Цикади» стала історія, яку йому розповів друг-поліцейський. Хоча незрозуміло, звідки взялося прізвисько, та поліцейські, коли патрулюють територію, трансгендерних секс-працівників у районі Совол-гіл по раціям називають «цикадами».

— Я мало знав про район Совол-гіл, але після того, як почув історію свого друга, цей район почав виглядати зовсім інакше для мене, — розповідає Юн Дайон. — Це був для мене абсолютно незнайомий світ, та, виявилося, що люди похилого віку відкрито знали про трансгендерну секс-роботу у цьому районі. Нині в Ітевоні у центрі Сеула відкрито багато трансгендерних барів, тому трансгендерні люди вийшли у світ і більше не є табу. Але в той час, коли цього не було, бізнес на Совол-гілі був на піку, кажуть старійшини.

Юн Дайон вирішив, що може передати просте, але потужне повідомлення через тему секс-бізнесу та цикад.

— Це не обов’язково має стосуватися трансгендерів чи гендерної ідентичності, — звертає увагу режисер. — У всіх нас бувають випадки, коли нам потрібно вибрати вирішальну дорогу і напрямок у нашому житті. Особливо, коли зустрічаю акторів чи спортсмени, які прагнуть досягти успіху, я часто бачу, як вони ненавидять себе та вибір, який зробили, щоб продовжити кар’єру. Тому, створюючи цей фільм, я завжди пам’ятав тему: «Чи дійсно ми саме це маємо на увазі, коли вперше стаємо на шлях?»

 

У фіналі свого фільму режисер додав спецефектів, представивши подорож між реальністю і фантазією, часом і простором.

— Вважаю, що фільм був би менш цікавим, якби історія входження у фантастичну сферу була викладена занадто логічно в деталях. Тому я намагався знімати більш сміливий і дивний спосіб, якого раніше не пробував, — говорить постановник. — Насправді я люблю всі жанри, але особливо — екстремальні фільми жахів. Я думаю, що ми живемо в епоху, коли красу важко знайти. Відбувається переповнення негативного ставлення. Але така епоха, яка позбавлена ​​сенсу, може бути кращою для створення фільмів.

 

Приходьте побачити збірку «Канни-2021: Special Edition» у кінотеатрі «Родина» о 17.00.

Показ триватиме до середи, 18 травня (включно).

Адреса кінотеатру «Родина»: вул. Миколи Оводова, 47.

Забронювати квитки можна за телефонами: (068)670-40-69 і (0432)67-04-53.

Коментарі до події
Отримуйте
регулярні оновлення