Форум-практикум "10 кроків до побудови системного та прибуткового бізнесу" відбудеться у школі розвитку SPE 10 грудня. Початок - о 10.00. Вартість квитків становить 1500 гривень.
Добрий бізнес - системний бізнес!
На форумі керівники бізнесів і практикуючі тренери в два потоки розповідатимуть про вирішення гострих питань у діяльності компанії, які заважають їй зростати. Розглянемо питання по суті і з конкретними кейсами-рішеннями. Перша із ряду подій, на яку зберуться керівники і власники бізнесів, для обговорення і вирішення найболючіших проблемних питань.
10 важливих тем - це 10 необхідних кроків для того, щоб ваш бізнес став налагодженим механізмом, який буде зростати та динамічно розвиватись. Завдяки отриманим знанням ваш бізнес стане гнучким та готовим до змін.
Зал №1
10.15-11.25 - Як завдяки грамотно прописаному КРІ викорінити "заробітчанство" у колективі? (Роман Кушнір)
1. Причини "заробітчанства" у "природі" людини;
2. Як грамотно прив'язати КРІ до оплати праці;
3. Практичні кейси і методи.
11.35-12.45 - Як самостійно описати бізнес процеси на своєму підприємстві? (Ярослав Сивак)
1. Що таке бізнес процес і для чого його описувати;
2. Нотація BPMN - мінімально необхідний набір елементів для опису ваших бізнес процесів;
3. Приклад опису найбільш поширених бізнес процесів.
12.50-14.00 - Як бути готовим до зустрічі з "конкурентом-термінатором": комплекс практичних дій (Ігор Фостяк)
1. Хто ваш "конкурент-термінатор" за даним SWOT-аналізу?
2. Як прокачувати слабкі сторони вашого бізнесу та користуватись сильними?
3. Чому перемога над конкурентом - це не перемога на ринку?
15.00-16.10 - Що робити із неефективністю працівників: вчити чи звільняти? І звідки брати ефективних? (Роман Кушнір)
1. Звідки береться "неефективність" працівників?
2. Кадровий резерв компанії: як сформувати?
3. Як визначити чи варто утримувати працівника?
16.20-17.30 - Управління змінами в компанії: як налаштувати команду до змін (Ігор Фостяк)
1. Чому зміни у бізнесі є основою росту компанії?
2. Чому більшість запланованих змін не відбувається?
3. Що потрібно врахувати при управлінні змінами?
4. Як управляти змінами через готовий бізнес-процес?
Зал №2
10.15-11.25 - Аналіз продажу товарів та послуг: ТОП-5 звітів, що повинні бути у вашому бізнесі (Ігор Фостяк)
1. Які звіти допомагатимуть вашій компанії зростати?
2. Які показники є ключовими для прийняття управлінських рішень?
3. Підготовка звітів: Хто? На коли? Про що?
11.35-12.45 - Що може навчити Теорія ігор у бізнесі? (Роман Кушнір)
1. Чому взаємодія у колективі - це гра?
2. Як створити “позитивний добір” при наборі працівників і клієнтів;
3. Як уникнути “фальшивих позитивних сигналів”?
12.50-14.00 - Як CRM-система може вбити Ваш бізнес? (Ярослав Сивак)
1. CRM інструменти на різних етапах розвитку;
2. Три крайності автоматизації відділів продажу;
3. Як не дати CRM системі вбити ваш бізнес;
4. Критерії підбору якісної CRM.
15.00-16.10 - Внутрішній бюрократ: хто та чому блокує роботу вашої компанії з середини. Як перетворити бюрократа в ефективного управлінця (Ігор Фостяк)
1. Чому існуючі бізнес системи породжують бюрократизм у бізнесі?
2. Як впізнати бюрократа у вашій компанії?
3. Як ефективно використати бюрократичні вміння на користь бізнесу?
16.20-17.30 - Як мотивувати до роботи працівників різного віку, використовуючи системні, а не індивідуальні інструменти? (Роман Кушнір)
1. Як не “переборщити” із індивідуальним підходом?
2. Чому ефективність працівника має не залежати від його віку?
3. Які загальні інструменти мотивації працюють у будь-яких випадках?
Будьте озброєні новою інформацією! Уже скоро на ринках будуть відбуватися зміни, до яких варто бути готовими!
Реєструйтесь на тренінг тут.
Кількість учасників обмежена: 40 керівників і власників
Дата проведення: 10.12.2016 р.
Час: з 10.00 до 18.00, обід з 14.00 до 15.00.
Місце: Львів, вул. Шпитальна, 9/8.
Вартість участі : 1500 грн. (включено обід у ресторані).
Передоплата: 50%, обов’язкова для усіх учасників.
Формат форуму:
i. Робота відбуватиметься у форматі двох груп в різних залах, починаючи з 10.00;
ii. Виступ на кожну задану тему триватиме - 55 хв;
iii. Питання від учасників до заданої теми триватиме - 15 хв;
iv. По закінченні доповіді відбувається "лінійка" - учасник вибирає нову тему до заслуховування;
v. Вибір теми учасник робить самостійно, залежно від потреб свого бізнесу;
vi. Усі учасники отримають записи усіх виступів та практичні матеріали по усіх темах форуму.
Форум-практикум навчить:
1. Грамотно організувати діяльність компанії, як бізнес-верстату для заробляння грошей;
2. Вивільняти свій час, завдяки правильному розподілу завдань між працівниками і контролю за їх виконанням;
3. Знаходити і викорінювати причини низької прибутковості;
4. Перемагати в конкурентній боротьбі;
5. Впроваджувати ефективні зміни, а не боротись з наслідками.
Чи варто Вам приходити на форум?
1. Якщо часто виникають питання до ефективності роботи працівників;
2. Якщо ви керуєте колективом, хоча б із 5-7 людей;
3. Якщо Ви плануєте розширятися чи тиражувати свій бізнес;
4. Якщо у Вас ціла купа часу йде на вирішення питань, які мали б вирішувати інші люди;
5. Якщо без вас робота не робиться, або робиться значно гірше;
6. Якщо Ви боїтеся втратити "чудового працівника";
7. Якщо Ви загрузли у рутині і ніби ясно що робити, але не дуже;
8. Якщо ви боїтесь активної конкуренції та не знаєте як оцінити свої переваги та недоліки;
9. Якщо ваші рішення та ідеї бойкотуються та не реалізовуються;
10. Якщо ви не знаєте як покроково проводити зміни, хоча вже знаєте, які вони мають бути….
… Вам обов’язково треба прийти на наш форум!
Учасники отримають:
1. Активний конспект;
2. Аудіо записи усіх виступів;
3. Іменний сертифікат.
Спікери форуму:
Кушнір Роман - керівник і засновник Школи розвитку SPE.
Сивак Ярослав - засновник і керівник ТзОВ “Бізнес-баланс” - найбільшого провайдера послуг електронного документообігу у Західній Україні, спікер численних бізнес-конференцій, експерт із питань налагодження бізнес-процесів на підприємствах.
Фостяк Ігор - бізнес-тренер та консультант, автор і ведучий курсу "Закони успішного стартапу: як знайти ти втілити свою ідею?" та "Власний бізнес".