Останнім часом розмова про екологічність у б’юті-індустрії стає актуальнішою, оскільки споживачі все більше усвідомлюють кліматичну кризу, з якою ми стикаємося. Багато брендів, які випускають декоративну чи доглядальну косметику, дотримується стандартів свідомого ставлення до планети, підбираючи компоненти та виготовляючи паковання. Споживачі теж поступово сприймають екологічний менталітет. Натуральні та органічні компоненти в різних категоріях продуктів стають популярними, бо мають позитивний вплив на здоров’я та довкілля. Тож для захисту планети потрібні як свідомі споживачі, так і бренди.
У цій статті ми ознайомимося з косметичними брендами, які обрали свідоме ставлення до екології та знайшли дієві способи збереження екосистеми планети.
Бренд Caudalie був заснований у Франції та натхненний красою виноградників. Ресвератрол із виноградної лози, поліфеноли з кісточок винограду стали запатентованими компонентами в складі доглядальних засобів компанії, які швидко здобули популярність завдяки ефективності й антивіковій дії. Оскільки саме краса земель на околицях Бордо надихнула власників на створення косметичної продукції для шкіри, вони вирішили віддячити природі й стали на шлях екосвідомості.
Caudalie — член асоціації 1% for the Planet, тож 1 % прибутку віддає на розвиток різних екологічних проєктів, зокрема на висаджування дерев у різних куточках світу.
Weleda — відомий косметичний бренд для усієї родини, який має сертифікат Союзу етичної біоторгівлі, тож використовує ефективні органічні компоненти, а паковання продукції не містить жодної форми пластику. Виробник відповідально ставиться до біорізноманіття та дотримується комплексної стратегії захисту клімату.
Понад 75 % рослинних складників засобів Weleda походять з біодинамічного або органічного сільського господарства чи контрольованого збору дикорослих рослин. Досвід виробництва продукції бренду доводить, що біодинамічне землеробство має набагато кращий баланс реальних витрат, ніж звичайне землеробство.
Для розробки інноваційних формул доглядальної косметики французька компанія L’Occitane вдається до досліджень, орієнтованих на теми від молекулярної біології до екстракції рослин. Цей бренд теж використовує якісну сировину рослинного походження та усвідомлює власну відповідальність перед природою. Власники L’Occitane розробили принципи роботи задля свідомого ставлення до планети:
Крім того, L’Occitane бере участь в екопроєктах, зокрема щодо збереження природної спадщини Провансу.
Отже, екологічність має бути не просто модним словом, коли мова йде про виробництво косметики. Потрібно вживати конкретних дій, щоб зупинити глобальне потепління та скоротити забруднення довкілля відходами. Підтримка певних брендів ідеї екологічності створює цикл позитивного зворотного зв’язку, який спонукає також інших великих гравців індустрії краси активізувати свої зусилля та робити ринок чистішим, менш обтяжливим для планети в цілому.