UA Marketing Club запрошує на відкриту подію у Львові "Глобальне бачення і локальні рішення: як мислити ширше, але діяти тут і зараз"❤️🔥
Як побудувати бренд, який буде зрозумілим в Україні, Польщі та Таїланді водночас?
Які елементи глобальної маркетингової стратегії варто зберегти незмінними, а що – адаптувати під локальні реалії?
🗣Спікер:
Сергій Костя — маркетинг-директором Bolt у Центральній і Східній Європі та Азії, відповідальний за маркетинг у 13+ країнах і має понад десятирічний досвід роботи у сфері реклами, стратегії та побудови брендів.
На зустрічі Сергій поділиться практичним досвідом адаптації глобальних кампаній до локальних культур, а також розкаже, як вибудовувати ефективні комунікації в умовах культурного різноманіття. 💫
📅 12 червня 18:30
📍м. Львів, Козельницька 2А, 016 авдиторія.
💰1000 грн. (для учасників закритого клубу діє знижка 50%)