Вибір косметичних брендів — свідоме ставлення до планети

eva.ua
Автор:
eva.ua
30 серпня 2023

Останнім часом розмова про екологічність у б’юті-індустрії стає актуальнішою, оскільки споживачі все більше усвідомлюють кліматичну кризу, з якою ми стикаємося. Багато брендів, які випускають декоративну чи доглядальну косметику, дотримується стандартів свідомого ставлення до планети, підбираючи компоненти та виготовляючи паковання. Споживачі теж поступово сприймають екологічний менталітет. Натуральні та органічні компоненти в різних категоріях продуктів стають популярними, бо мають позитивний вплив на здоров’я та довкілля. Тож для захисту планети потрібні як свідомі споживачі, так і бренди.

 

Вибір косметичних брендів — свідоме ставлення до планети

У цій статті ми ознайомимося з косметичними брендами, які обрали свідоме ставлення до екології та знайшли дієві способи збереження екосистеми планети.

wog4k2a2CuuZToCIGq0zNMQrmgMmTIaOccCkJrfvTcnxBX0pBZSgkIBMkHb8h2dX5RUnAjm6AM4FjR32QVqogs4JCeO6nc2VhEMK0U0HmCW3Q_iEehTEHaIgmNLiPBP8Wt4_eO3V6lPVG17mXxJa5ow

Caudalie

Бренд Caudalie був заснований у Франції та натхненний красою виноградників. Ресвератрол із виноградної лози, поліфеноли з кісточок винограду стали запатентованими компонентами в складі доглядальних засобів компанії, які швидко здобули популярність завдяки ефективності й антивіковій дії. Оскільки саме краса земель на околицях Бордо надихнула власників на створення косметичної продукції для шкіри, вони вирішили віддячити природі й стали на шлях екосвідомості.

  • Компанія виготовляє екопаковання для продукції, яке може бути повторно перероблене.
  • На території лабораторій Caudalie встановлені установки для перероблення відходів виробничого процесу.
  • Спеціалісти бренду використовують натуральні компоненти, які не шкодять довкіллю. Косметика не містить парабенів, фталатів, мінеральних масел, феноксіетанолу.
  • Виробник виступає проти жорстокого поводження з тваринами, тому в складі продукції немає компонентів тваринного походження, а також її не тестують на них.

Caudalie — член асоціації 1% for the Planet, тож 1 % прибутку віддає на розвиток різних екологічних проєктів, зокрема на висаджування дерев у різних куточках світу.

pGQl2Ypasg7Ce9LOoNjRlE0zUR8RTpthaGpiU8ZBNhk0MYlzdcIraOtehy_JhP9H4vkbtQnOdUQADIUMdmBlGWrq0MygpgWp5_Mq4FrUCLxdZZTVOtasnVpw7dPbObqZy0KJmWxinAMMyNRjLEtms04

Weleda

Weleda — відомий косметичний бренд для усієї родини, який має сертифікат Союзу етичної біоторгівлі, тож використовує ефективні органічні компоненти, а паковання продукції не містить жодної форми пластику. Виробник відповідально ставиться до біорізноманіття та дотримується комплексної стратегії захисту клімату.

  • Біодинамічні сади компанії та проєкти сировини по всьому світу підтримують стійкість ґрунтів і місцевих екосистем.
  • Виробник стежить за власними показниками перероблення: 98 % усіх утворених відходів піддається переробленню, 60 % паковання виготовлено зі скла.
  • Компанія використовує перероблені ПЕТ-пляшки (rPET) в асортименті Baby Care, що зменшує викиди діоксиду вуглецю на 250 тонн CO2 на рік. 

Понад 75 % рослинних складників засобів Weleda походять з біодинамічного або органічного сільського господарства чи контрольованого збору дикорослих рослин. Досвід виробництва продукції бренду доводить, що біодинамічне землеробство має набагато кращий баланс реальних витрат, ніж звичайне землеробство.

QoygjTRSkHeJPkIiLwf6KjHRCbx-9mWwwHEA38ZhYn-BF9wtkFpwroMPRtdNos-RSNDY0YM0iZE_C42F-BCTB30ggwQxrywTkbo-WOPpO8kU5cG1mM1y7SJkoAXiOoIf7gyVyYnSxiIE0qqJI4n9MdU

L’Occitane

Для розробки інноваційних формул доглядальної косметики французька компанія L’Occitane вдається до досліджень, орієнтованих на теми від молекулярної біології до екстракції рослин. Цей бренд теж використовує якісну сировину рослинного походження та усвідомлює власну відповідальність перед природою. Власники L’Occitane розробили принципи роботи задля свідомого ставлення до планети:

  • використання натуральних компонентів, отриманих екологічно чистими способами;
  • зменшення кількості відходів шляхом перероблення паковання в магазинах компанії;
  • виробництво без експлуатації тварин, чітка позиція щодо заборони тестів на тваринах в інших країнах.

Крім того, L’Occitane бере участь в екопроєктах, зокрема щодо збереження природної спадщини Провансу.

Отже, екологічність має бути не просто модним словом, коли мова йде про виробництво косметики. Потрібно вживати конкретних дій, щоб зупинити глобальне потепління та скоротити забруднення довкілля відходами. Підтримка певних брендів ідеї екологічності створює цикл позитивного зворотного зв’язку, який спонукає також інших великих гравців індустрії краси активізувати свої зусилля та робити ринок чистішим, менш обтяжливим для планети в цілому.

Коментарі до події
Отримуйте
регулярні оновлення
Читай інші статті
Миття волосся пре пу: що це та для чого потрібне?
Миття волосся пре пу: що це та для... Миття волосся пре пу (pre-poo) — це процедура, що передує основному очищенню волосся шампунем. Назва походить від англій...
Вплив кастрації та стерилізації на здоров'я та поведінку котів
Вплив кастрації та стерилізації на... Кастрація для котів і стерилізація для кішок — це поширені хірургічні процедури, які допомагають контролювати популяцію...
Перехід на зимовий час: Не забудьте перевести годинники!
Перехід на зимовий час: Не забудьте... Незабаром ми знову перейдемо на зимовий час! В Україні сезонне переводження годинників відбувається щороку в останню нед...